مربی شمس آذر:تا بازی ما شکل می‌گرفت،یک هواداربه زمین می‌آمد!

مربی شمس آذر:تا بازی ما شکل می‌گرفت،یک هواداربه زمین می‌آمد!
شناسه خبـر : ۱۴۳۵۶۶ جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

مربی تیم شمس آذر قزوین گفت هر زمانی که بازی بازیکنان این تیم مقابل پرسپولیس در زمین شکل می‌گرفت، یک هوادار وارد زمین می‌شد.

مهرداد کریمیان درباره شکست 3 بر یک تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل پرسپولیس، به خبرنگار ورزشی موج خبر گفت: عملکرد خوبی داشتیم و نقاط قوت پرسپولیس را بررسی کرده بودیم. راه‌های نفود حریف را بستیم و مالکیت توپ، به‌ویژه در نیمه اول با شمس آذر بود. موقعیت آنچنانی به پرسپولیس ندادیم، اما بازیکنان این تیم از تجربه خودشان بهره بردند و سه امتیاز بازی را گرفتند.

وی در مورد بیماری تعدادی از بازیکنان شمس آذر در آستانه بازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: در دیدار با صنعت نفت هم چند بازیکن ما دچار سرماخوردگی بودند. در این مسابقه هم برخی از آنها به‌صورت کامل آماده نبودند، اما به میدان رفتند و تمام تلاش خود را کردند. شمس آذر بازیکنان محدودی دارد و اکثر بازی‌های خودمان را با 14 یا 15 بازیکن انجام دادیم.

مربی شمس آذر قزوین درباره انتقاداتی که نسبت به عذرخواهی سرمربی این تیم از هواداران استقلال بعد از مسابقه مطرح شد، عنوان کرد: ما فقط می‌خواستیم به‌گونه‌ای بازی کنیم که متهم به رنگی بودن نشویم. شمس آذر اولویت ما بود و از ابتدا برای موفقیت تیم زحمت کشیدیم. همه برای رسیدن به این هدف تلاش کردیم که نتیجه خوبی داشت و بازیکنان باکیفیتی داشتیم.

کریمیان در مورد تقسیم درصد سکوها میان هواداران شمس آذر و پرسپولیس و نیز ورود چند هوادار به زمین اظهار داشت: مردم استقبال زیادی از مسابقه کردند و درصد بیشتری (نسبت به 10 درصد قانونی) به هواداران پرسپولیس تعلق گرفت. فضای خیلی خوبی بر ورزشگاه حاکم بود. زمانی که بازی ما شکل می‌گرفت، یک هوادار وارد زمین می‌شد که اتفاق خوبی نبود و باید مدیریت شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان شمس آذر پیشنهادی از باشگاه‌های بزرگ دریافت کرده‌اند یا خیر، یادآور شد: تیم باکیفیتی داریم و قطعاً بازیکنان ما مورد توجه قرار گرفته‌اند. چیز خاصی درباره پیشنهاد بازیکنان نشنیده‌ام، اما باشگاه شمس آذر پایگاه بسیار خوبی برای پیشرفت بازیکنان بوده است. بازیکنان ما می‌توانند در تیم‌های بزرگتر و آسیایی بازی کنند.

مربی شمس آذر قزوین در پاسخ به این سؤال که چه میزان از قرارداد اعضای این تیم پرداخت شده، عنوان کرد: 70 تا 80 درصد قراردادها پرداخت شده است. البته مجموع قرارداد بازیکنان ما به رقم آنچنانی نمی‌رسد، اما مدیران باشگاه تاکنون زحمت کشیده‌اند. شمس آذر برای اولین سال در لیگ برتر شرکت می‌کرد و اشکالاتی وجود داشت، اما تاکنون مشکلی به وجود نیامده است.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir