فرمانده سپاه لرستان: استحکام انقلاب مدیون هشت سال دفاع مقدس است

فرمانده سپاه لرستان: استحکام انقلاب مدیون هشت سال دفاع مقدس است
شناسه خبـر : ۱۴۳۱۴۶ جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

بروجرد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: اگر انقلاب طی این ۴۵ سال مستحکم به جلو می رود ، مدیون هشت سال دفاع مقدس است . 

به گزارش ایرنا، سردار نعمت اله باقری عصر روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت رییس‌جمهور و شهدای خدمت که در مصلای نماز جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: دشمن در ورودی شهر خرمشهر نوشته بودند آمده ایم که بمانیم ، ولی رزمندگان ما در ۴۵ روز بیش از ۱۹ هزار اسیر و کشته از دشمن گرفته و زمین گیر کردند.

وی افزود: امروز دشمن دفاع مقدس ما را در خط تحریف قرار داده و می‌خواهد شهدا ، امام و توان دفاعی کشور را زیر سوال ببرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان بیان کرد: جنگ برای ثابت کردن انقلاب اسلامی بود ، اگر فرماندهان ما دارای ضعف مدیریت بودند، چگونه اروند وحشی را پشت سر گذاشتند و دشمن را غافل گیر کردند.

‌سردار باقری بیان کرد: وقتی خبر حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور مخابره شد، دشمنان در یک صف کنار هم قرار گرفتند تا بتوانند از این حادثه ای که در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده بهره ببرند و در پی بوجود آوردن نابسامانی در کشور بودند ، امام ناکام ماندند.

امام جمعه بروجرد نیز در این مراسم گفت: شاید اگر شهدای خدمت به شهادت نمی رسیدند ، آنقدر که امروز در کشور و سطح جهان به واسطه شهادت خود اثر گذاشتند ، اثرگذار نبودند.

حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: این انقلاب همچنان پیشرفت های خود را ادامه می دهد و باید تلاش شود که راه شهدا ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: ما همچنان محکم و قوی ایستاده ایم و این حوادث نه تنها ما را سست و متزلزل نمی کند بلکه جدی تر و مصمم تر راه نورانی شهدا را ادامه می دهیم.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir