بهره‌برداری ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن

بهره‌برداری ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن
شناسه خبـر : ۱۴۱۶۴۹ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹

مشاور وزیر راه‌وشهرسازی از بهره‌برداری ۵۰۰هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، روح‌الله اکبری، شامگاه شنبه، در جمع خبرنگاران گفت: 2میلیون و 548 هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

او با بیان اینکه تأمین زمین در لرستان به‌دلیل موقعیت جغرافیایی دشوار است، اضافه کرد: اگر تمام دستگاه‌های اجرایی پای‌کار می‌آمدند این مشکل باید هرچه سریع‌تر رفع می‌شد.

مشاور وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به ضرورت تأمین مالی برای اجرای طرح ملی مسکن یادآور شد: بانک‌های لرستان به‌جز بانک مسکن همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان ندارند.

اکبری با تأکید به لزوم همکاری دستگاه‌های دولتی در طرح ملی مسکن، متذّکر شد: نهادهای دولتی باید زمین‌های مازاد خود را برای اجرای این طرح تحویل دهند.

او با اعلام اینکه تأمین زمین طرح ملی مسکن در استان‌های یزد، هرمزگان و خراسان جنوبی به‌آسانی بوده‌است، بیان کرد: بخش زیادی از زمین در کردستان و چهارمحال‌وبختیاری تأمین شده‌، اما در ثبت‌نام متقاضیان عقب هستند.

مشاور وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به بهره‌برداری500 هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن، متذکّر شد: 128هزار واحد مسکونی از این تعداد مربوط به باقی‌مانده‌های طرح مسکن مهر بوده‌است.

اکبری بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که بخش بزرگی از واحدهای مسکونی طرح ملی مسکن تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ 644

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir