اعزام بالگرد برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور خرم‌آباد

اعزام بالگرد برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور خرم‌آباد
شناسه خبـر : ۱۴۲۳۴۴ جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

رئیس ستاد انتخابات لرستان از اعزام بالگرد برای اخذ رأی در مناطق صعب‌العبور خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، احسان یاوری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: صندوق رأی در بخش صعب‌العبور پاپی با اختلال فنی مواجه شد و این مشکل با اعزام کارشناسان فنی از طریق یک فروند بالگرد رفع شد.

او با اشاره به امنیت کامل در انتخابات حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی، اضافه کرد: احتمال تمدید زمان اخذ رأی در این حوزه به اعلام‌نظر ستاد انتخابات بستگی دارد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه زیرساخت و شبکه‌های ارتباطی برای برگزاری انتخابات در انتخابات حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی فراهم است، تأکید کرد: هیچ‌گونه مشکلی تاکنون در فرایند رأی‌گیری مشاهده نشده‌است.

یاوری با تأکید به برخورد با متخلفان انتخاباتی یادآور شد: نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی شرایط امن برای برگزاری انتخابات را خرم‌آباد و چگنی فراهم کرده‌اند.

او با اعلام هماهنگی دستگاه‌های مجری انتخابات در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی، خاطرنشان کرد: ما به‌صورت قاطع و بدون مماشات با جرائم انتخاباتی برخورد می‌کنیم.

فرآیند اخذ رأی دور دوم دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی از ساعات ابتدایی صبح امروز ادامه دارد.

مردم خرم‌آباد و چگنی امروز و پیش از آغاز رسمی فرایند رأی‌گیری انتخابات در 430 شعبۀ اخذ رأی حاضر شده‌‌اند تا تکلیف دو کرسی باقی‌مانده در این حوزۀ انتخابیه را تعیین کنند.

انتهای پیام/644/.

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir