بی احتیاطی سواری، ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد

بی احتیاطی سواری، ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
شناسه خبـر : ۱۴۰۳۶۳ پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد بین ۲ دستگاه سواری خبر داد و گفت: در این تصادف چهار تن مصدوم و ۲ تن راهی بیمارستان شدند.

به گزارش موج خبر، سرهنگ "رابعه جوانبخت" رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: شب گذشته و در مسیر بزرگراه امام رضا (ع) به شرق بعد میدان آقانور وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یکدستگاه سواری دنا که در این مسیر به صورت خلاف جهت در حال تردد بوده به شدت با سواری پژو برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۱۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

سرهنگ جوانبخت ادامه داد: در این حادثه چهار سرنشین خودروها مصدوم شدند که با حضور ماموران اورژانس، ۲ نفر در محل مداوا و ۲ نفر دیگر به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه ۱۵ پلیس راهور فاتب مشخص شد که حرکت خلاف جهت راننده سواری دنا و نقض ماده ۱۲۲ آیین نامه راهنمایی و رانندگی باعث این حادثه شده است که در این خصوص بررسی‌های بیشتری در حال انجام است.

وی از رانندگان خواست به هیچ عنوان در معابر به خصوص معابر بزرگراهی اقدام به حرکت خلاف جهت نکرده و در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری کنند.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir