شعار سال با اجرای دقیق برنامه هفتم محقق می‌شود

شعار سال با اجرای دقیق برنامه هفتم محقق می‌شود
شناسه خبـر : ۱۴۰۱۸۷ یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که تحقق شعار سال با اجرای دقیق برنامه هفتم میسر می شود گفت: برای رسیدن به جهش تولید فقط منابع دولتی کافی نیست بلکه باید از حوزه های مختلف داخلی و خارجی سرمایه لازم فراهم شود.

به گزارش موج خبر، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مصاحبه با رادیو گفت: تحقق شعار سال با اجرای دقیق برنامه هفتم میسر می شود؛ برنامه هفتم با 2سال تاخیر و تدوین 7ماهه با هدف رشد 8درصدی و تورم تک رقمی در بندها و فصول مختلف به تصویب رسید.

محسن زنگنه با اشاره به راه های تامین منابع افزود: برای رسیدن به جهش تولید فقط منابع دولتی کافی نیست بلکه باید از حوزه های مختلف داخلی و سرمایه گذاری خارجی فراهم شود تا در رشد موثر باشد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به دلیل ظرفیتهای موجود کشور با مشارکت صندوق توسعه عملا شاهد فراهم آمدن امکان سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنایع نفت و گاز، آبخیزداری و منابع آب، برق، انرژی و اماکن متعلق به دولت همچون مجتمع های فرهنگی ورزشی و.. خواهیم بود.

زنگنه با اشاره به رسیدن به رشد 8درصدی در برنامه هفتم خاطر نشان کرد: در حوزه بانکها، بازار سرمایه با طراحی اوراق مختلف برای جلب مشارکت مردم در پروژه های زیرساختی، شرکتهای دولتی، صندوق ها بازنشستگی، شرکتهای هواپیمایی، ریلی، ترانزیت با رفع موانع و تسهیل مشارکت ها و مردمی سازی اقتصاد به اهداف مورد نظر در برنامه هفتم و جهش تولید دست خواهیم یافت.

وی با تاکید بر بیانات هوشمندانه مقام معظم رهبری به عنوان منظومه ایی منسجم، راهبردی از گذشته تا امروز گفت: ایشان بر لزوم توجه مجلس و دولت به برنامه هفتم تاکید ورزیدند و آن را باعث رشد اقتصادی دانستند؛ لذا مجلس و دولت با اهتمام به بندها و فصول آن سعی در تحقق اجرای برنامه هفتم دارند.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir