ابراز رضایت عزیزی از عملکرد تیم ملی تنیس

ابراز رضایت عزیزی از عملکرد تیم ملی تنیس
شناسه خبـر : ۱۳۹۵۹۱ یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

رئیس فدراسیون تنیس از عملکرد ملی‌پوشان این رشته در مسابقه با استونی ابراز رضایت کرد.

داود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی موج خبر درباره شکست تیم ملی تنیس برابر استونی گفت: تیم ملی ایران در مسابقات پلی‌آف گروه 2 بعد از نیم قرن حضور پیدا کرد که اتفاق بسیار بزرگی بود.

وی با اشاره به قرعه‌کشی این دور از مسابقات و مصاف ایران با استونی عنوان کرد: مشکلاتی که استونی به دنبال رأی دادگاه مستقل در لندن برای ایران ایجاد کرد باعث شد مسابقه در کشور ثالث یعنی سریلانکا انجام شود.

رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه به همین منظور تمام تلاشمان را کردیم که مسابقه را در نهایت آمادگی برگزار کنیم، ادامه داد: این رقابت بعد از مسابقات متوالی از جمله جام حذفی که در کیش به انجام رسید، برگزار شد و بچه‌ها آمادگی خوبی داشتند.

عزیزی گفت: باید قبول کنیم فاصله سطح تنیس غرب آسیا با سطح تنیس شرق اروپا خیلی زیاد است اما بچه‌های تیم ایران خیلی تلاش کردند و از جان و دل مایه گذاشتند. برآورد من این است که اگر بتوانیم سال آینده در دیویس کاپ صعود کنیم شرایط بچه‌ها خیلی بهتر شود. میانگین سنی بچه‌ها بین 19 تا 21 سال است. تیم ما برای سال آینده خیلی بهتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از همه کسانی که برای این تیم مایه گذاشتند تشکر و همچنین از بزرگان، پیشکسوتان و خانواده تنیس ایران قدردانی می‌کنم. از همه ورزشکاران، مربیان و کادر فنی تشکر و از آنها حمایت می‌کنم. از خانواده تنیس می‌خواهم که این روند را حمایت کنند و انتقادات سازنده‌ای داشته باشند. تصمیمات کادر فنی در مسابقات جزو بهترین تصمیمات بود که انجام شد و این تصمیمات در آن شرایط بازی خوب بود.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir