ظرفیت رسانه ای بالایی در لرستان وجود دارد

ظرفیت رسانه ای بالایی در لرستان وجود دارد
شناسه خبـر : ۱۳۶۱۶۱ یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت : در برگزاری یادواره ها و برنامه ها در قیاس با سایر استانها متفاوت عمل می کنیم .

به گزارش موج خبر لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی، در نشست خبری با رییس و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان ظرفیت رسانه را در استان خیلی مهم دانست و گفت : همکاری و تعامل با رسانه ها همیشه مورد تاکید ماست و اعتقاد داریم ظرفیت رسانه ای بالایی در استان داریم که می توانند در حوزه ایثار و شهادت بیشتر از گذشته کمک حال مجموعه بنیاد شهید باشند .

وی با تقدیر و تشکر ویژه از اعضای انجمن فعالان رسانه ای لرستان به جهت برگزاری یادواره شهدای لرستان افزود: طی دو سال گذشته با تلاش و همکاری مجموعه همکاران در بنیاد شهید همواره یادواره های متفاوتی در سطح استانی و ملی برگزار کردیم اما جای شهدای رسانه لرستان در این یادواره ها خالی بود که خوشحالم انجمن صنفی فعالان رسانه آن را مصوب و بدنبال برگزاری آن هستند .

هاشمی ادامه داد : هدف ما فعال کردن رسانه ها در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است که در این راستا در خصوص برگزاری یادواره شهدا تمام قد پای کار هستیم و در کنار مجموعه انجمن صنفی و اداره کل ارشاد استان تلاش خواهیم کرد یادواره ای در خور شان شهدای رسانه لرستان برگزار نماییم .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه معرفی شهدای رسانه تاکنون انجام نشده است اظهار کرد : این یادواره ضمن اینکه مراسمی جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا میباشد بلکه در معرفی شهدای رسانه استان در سطح ملی وخارج کشور نیز بسیار موثر واقع خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی در پایان گفت : شهدای رسانه الگوی رسانه های ما هستند بنابراین یادواره شهدای رسانه استان با تشکیل کمیته های مختلف و برنامه ریزی شبانه روزی سه جانبه توسط انجمن صنفی فعالان رسانه ای ، بنیاد شهید استان و اداره کل ارشاد لرستان اوایل سال آینده برگزار خواهد شد .

۴۶

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir