بازگشایی محور ۹۵ روستای لرستان/ راه ۵ روستای دلفان مسدود است

بازگشایی محور ۹۵ روستای لرستان/ راه ۵ روستای دلفان مسدود است
شناسه خبـر : ۱۳۵۸۵۳ جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به بازگشایی محور ۹۵ روستای این استان، گفت: راه پنج روستای دلفان در پی بارش برف مسدود است.

مهدی پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت لرستان در پی بارش‌های اخیر، اظهار داشت: تمام محورهای اصلی این استان باز و تردد برقرار است.

او با بیان اینکه محورهای روستایی مسدودشده از بارش برف در گردنۀ گله‌بادوش الیگودرز بازگشایی شده‌است، افزود: هیچ‌گونه انسداد محورها در این شهرستان در این لحظه گزارش نشده‌است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با تأکید به اینکه هیچ‌گونه قطعی حامل‌های انرژی در این استان گزارش نشده‌است، عنوان کرد: راه 95 روستای دلفان بازگشایی شده‌است.

او بیان کرد: واحدهای مسکونی تخریب‌شده پس از سیل 1398 در معمولان بازسازی شده‌است و ساکنان حریم رودخانه در این شهرستان پس از اتمام بارندگی‌ها باید در منازل خود اسکان یابند.

پازوکی با تأکید به بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، خشکه‌رودها و ایجاد رواناب در شهرهای لرستان، گفت: هستۀ اصلی بارش‌های سامانۀ اخیر تا امشب در جو این استان فعال است.

سامانۀ بارشی اخیر که از شامگاه چهارشنبه در لرستان فعال شده‌‌ است تا روز یکشنبه به‌تناوب و با شدت و ضعف بر روی جو این استان فعال است.

انتهای پیام/ 644

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir