گله مردم از ناکارآمدی برخی مدیران است نه از نظام

گله مردم از ناکارآمدی برخی مدیران است نه از نظام
شناسه خبـر : ۱۳۵۱۹۹ یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

امام جمعه بروجرد گفت: مردم از نظام گله مند نیستند، گله مردم از برخی مدیران ناکارآمد است که باعث نارضایتی مردم هستند.

به گزارش موج خبر از بروجرد حجت الاسلام‌والمسلمین سیدعلی حسینی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: ۲۲ بهمن سالروز آزادی و استقلال ملت ایران از زیر ظلم و ستم استکبار جهانی است.

وی افزود: در زمان طاغوت آمریکا و انگلیس بر ملت ایران با قدرت و گستاخی حکومت می‌کردند، تمام زمام امور کشور در دست مستشاران آمریکایی بود.

امام جمعه بروجرد گفت: از نظر اقتصادی مردم در فقر بودند از خدمات‌دهی به روستاها و شهرها خبری نبود از برق و تلفن در بسیاری از شهر و روستا خبری نبود.

حسینی افزود: با پیروزی انقلاب گروهک‌های مختلف تجزیه طلب وارد عرصه شدند و ۱۷ هزار نفر از نخبگان ایران را ترور کردند و در نهایت جنگ هشت ساله را تحمیل کردند.

وی اظهار داشت: همه قدرت‌های بزرگ جهان به طور مستقیم و غیر مستقیم با ایران می‌جنگیدند، با لطف خدا ملت ایران به پیروزی رسید.

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی، یک ایران قوی است، امروز جبهه مقاومت با تمام قوت در برابر استکبار جهانی ایستاده است. حکومت اسلامی ایران زمینه ساز حکومت جهانی امام عصر (عج) است.

امام جمعه بروجرد گفت: امروز مشکلات اقتصادی وجود دارد ولی این مشکلات نباید ما را دچار فراموشی کند و نباید به انقلاب پشت کنیم، مسئولان ارشد توجه داشته باشند ملت ایران انقلاب را دوست دارند و شایسته است که به مردم خدمت شود، باید تورم و گرانی کنترل شود، مردم از نظام گله مند نیستند، گله مردم از مدیران ناکارآمد است که باعث نارضایتی مردم هستند.

حسینی افزود: نخبگان ایران اسلامی در کمتر از ۴۰ سال به فناوری های بزرگی دست پیدا کردند، در عرصه علمی و فناوری و نظامی ملت ایران پیشرفت‌های بزرگی داشته است.

وی اظهار داشت: آمریکا به خوبی می‌داند که اگر دست از پا خطا کنند کاخ سفید مورد حمله موشک‌های پیشرفته ایران قرار می‌گیرد، ایران هیچگاه خواهان جنگ نبوده و آمریکا و اسرائیل است که در منطقه جنگ و خونریزی به راه انداخته است.

امام جمعه بروجرد گفت: راهپیمایی گسترده امروز مشت محکمی بر دهان دشمنان است ملت ایران بار دیگر در انتخابات شرکت می کنند و باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار موج خبر از بروجرد مردم بروجرد امروز بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲بهمن عزم و اراده خود برای پشتیبانی از انقلاب و ولایت را به نمایش گذاشتند، راهپیمایی ۲۲ بهمن در بروجرد از میدان قیام تا میدان تختی برگزار شد و طول مسیر مملو از جمعیت بود.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir