رئیس ستاد انتخابات: ۳ مانور انتخاباتی در سراسر ایران برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات: ۳ مانور انتخاباتی در سراسر ایران برگزار می‌شود
شناسه خبـر : ۱۳۳۹۳۴ جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

رئیس ستاد انتخابات کشور از برگزاری سه مانور فناوری انتخابات در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سید محمدتقی شاه‌چراغی عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: اولین مانور فناوری انتخابات 12 بهمن‌ماه برگزار شده است و این مانورها برای مجریان انتخابات با رویکرد نظارت بر برگزاری، قوانین موجود و دستگاه‌های احراز هویت رأی‌دهندگان تا قبل از 11 اسفندماه برگزار می‌شود..

او افزود: همایش‌های داوطلبان انتخاباتی برای آمادگی بیشتر، تکمیل و رصد آموزش عوامل اجرایی به‌صورت متمرکز در استان‌ها و تمام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تأکید به برگزاری همایش‌های آموزشی ویژۀ اعضای اجرایی شعب اخذ رأی در کشور عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش‌ها اجرای دقیق و خوب انتخابات است و معتقدیم که اجرای خوب انتخابات می‌تواند در مشارکت مؤثر باشد.

او با اشاره به تاریخ مردم لرستان، بیان کرد: مردم این استان در تمامی مقاطع تاریخی دین خود را به کشور و انقلاب ادا کرده‌اند و تکلیف مدیران خدمت به این مردم است.

شاه‌چراغی با قدردانی از تلاش ستاد انتخابات لرستان گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات در این استان فراهم است و در حال حاضر نیز امکانات لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir