شهدای اطلاعات طلایه داران صحنه نبرد بودند

شهدای اطلاعات طلایه داران صحنه نبرد بودند
شناسه خبـر : ۱۳۳۲۴۰ دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه شهدای اطلاعات در دفاع مقدس طلایه‌داران صحنه نبرد بودند، گفت: در اوج سختی‌های میدان نبرد این شهدای اطلاعات عملیات بودند که با فداکاری و گمنامی قفل‌های سخت را رمز گشایی کرده و موجبات پیروزی مقتدرانه را فراهم می کردند.

محمد محمودوند شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، اظهار کرد: شهدای اطلاعاتی لرستان در بالا بردن ضریب امنیت و همچنین زمینه‌سازی پیروزی در برخی عملیات‌های دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات از تحرکات دشمن در عملیات کربلای ۴ که پیش زمینه‌ای برای پیروزی در عملیات کربلای ۵ محسوب می‌شد، شهدای اطلاعاتی لرستان نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ۵۳ شهید اطلاعات و عملیات در استان داریم، گفت: این شهدا به نوعی پیش‌قراولان رزمندگان دفاع مقدس در عملیات‌های سخت محسوب می‌شدند.

محمودوند از برگزاری اجلاسیه بزرگداشت شهدای اطلاعات خبر داد و گفت: این اجلاسیه نهم بهمن‌ماه، همزمان در تهران و مراکز استان‌های سراسر کشور و در حسینیه ثاراله خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: این یادواره به پاس مجاهدت‌های گمنام بسیجیان و پاسداران جامعه اطلاعاتی کشور در سراسر میهن اسلامی و با محوریت سردار سرلشکر شهید حسن باقری برگزار می‌گردد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه شهدای اطلاعات طلایه‌داران صحنه نبرد بودند، افزود: در اوج سختی‌های میدان نبرد این شهدای اطلاعات عملیات بودند که با فداکاری و گمنامی قفل‌های سخت را رمز گشایی کرده و موجبات پیروزی مقتدرانه را فراهم می کردند.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir