ساماندهی میوه فروشان سیار در دستور کار شهرداری خرم‌‌آباد

ساماندهی میوه فروشان سیار در دستور کار شهرداری خرم‌‌آباد
شناسه خبـر : ۱۳۳۱۱۷ یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌‌آباد با اشاره به وجود ۸۰۰ میوه فروش سیار در سطح شهر، گفت: برای ساماندهی میوه فروشان سیار راه‌اندازی چند بازارچه را در دستور کار داریم.

حمید علیرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر با اشاره به ضرورت ساماندهی میوه فروشان سیار در سطح شهر، توضیح داد: حدود ۸۰۰ میوه فروش سیار در خرم‌آباد داریم که با ایجاد ترافیک باعث نارضایتی شهروندان شده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرداری خرم‌‌آباد به ویژه شهردار ساماندهی میوه فروشان سیار را به صورت جدی پیگیری می‌کند، گفت: در همین راستا هم تاکنون یک بازارچه حد فاصل پل هاشم زاده و بلوار بهشت با ظرفیت یکصد خودرو جا نمایی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌‌آباد بیان کرد: راه‌اندازی دو بازارچه در میدان کریم خان و بلوار شصت متری برای ساماندهی میوه فروشان سیار هم جزو برنامه‌های شهرداری است.

علیرضایی گفت: با توجه به ترافیک ناشی از تردد میوه فروشان سیار در سطح شهر راه اندازی بازارچه در مابقی نقاط شهر مانند بلوار ولایت و بلوار بهارستان را هم در نظر داریم، اما فعلا جای مناسبی برای جانمایی خودروها پیدا نکرده‌ایم.

وی با اشاره به مهم بودن امرار معاش میوه فروشان سیار، خاطرنشان کرد: شهروندان میوه خود را از بازارچه‌هایی که برای میوه فروشان سیار در نظرگرفته شده است تهیه کنند تا معیشت این افراد به خطر نیفتد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir