برپایی ۳۵۷ شعبۀ اخذ رأی در خرم‌آباد

برپایی ۳۵۷ شعبۀ اخذ رأی در خرم‌آباد
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۲۳ جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

فرماندار خرم‌آباد از برپایی ۳۵۷ شعبۀ اخذ رأی و مشارکت ۷۰۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، محمدباقر احمدی‌چگنی، صبح امروز، در جمع خبرنگاران، گفت: عوامل اجرایی و امنیتی برگزاری انتخابات از ساعت شش صبح امروز در صندوق‌های رأی برای برگزاری انتخابات مستقر شده‌اند.

او اضافه کرد: 357 شعبه در شهرستان خرم‌آباد برای اخذ رأی دوم دور انتخابات ریاست‌جمهوری برپا شده‌ است که از این تعداد 130 شعبه سیار و 227 شعبه نیز ثابت است.

فرماندار خرم‌آباد یادآور شد: 7000 نفر عامل اجرایی، امنیتی و نظارتی فرایند برگزاری انتخابات را در تمام شعب اخذ رأی این شهرستان به‌عهده دارند.

احمدی‌چگنی بیان کرد: یک نماینده از سوی هرکدام از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در شعب اخذ رأی خرم‌آباد حضور دارند.

او اذعان کرد: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری در خرم‌آباد تدارک دیده شده‌است و شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی هستیم.

یک‌هزار و 638 شعبه اخذ رأی در لرستان پیش‌بینی شده‌ است که یک‌هزار و 20 شعبه از این مجموع ثابت و مابقی سیار، 832 شعبه شهری و 806 شعبه نیز روستایی است.

بیشترین شعب اخذ رأی لرستان با 357 مورد متعلق به خرم‌آباد و کمترین با 40 شعبه مربوط به معمولان است و 36 هیئت اجرایی نیز برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل شده‌است.

حدود 25 هزار نفر نیروی اجرایی شامل کادر اجرایی صندوق رأی، نیروهای امنیتی و نظامی، هیئت‌نظارت و بازرسان برگزاری چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان را به‌عهده دارند.

انتهای پیام/ 644

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir