۵ طرح توسعه فاضلاب در لرستان آماده بهره‌برداری است

۵ طرح توسعه فاضلاب در لرستان آماده بهره‌برداری است
شناسه خبـر : ۱۳۲۴۹۰ سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: پنج طرح آبفای استان در حوزه توسعه فاضلاب تکمیل شده است و همزمان با ایام دهه فجر بهره برداری می‌شود.

به گزارش موج خبر لرستان ،یاسر اکبریان در گفت و گو با خبرنگاران استان لرستان در این رابطه گفت : این طرح ها مربوط به توسعه شبکه فاضلاب شهرهای خرم آباد، کوهدشت، دورود، الیگودرز و بروجرد بوده و از محل اعتبارات عمرانی یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال برای آن ها هزینه شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی تمامی این طرح ها سال گذشته آغاز شده است که برای ۳۷ نفر نیز در حین عملیات ساخت آنها ایجاد اشتغال شد.

اکبریان عنوان کرد: برای طرح توسعه شبکه فاضلاب شهر خرم آباد ۴۳۵ میلیارد ریال هزینه و هشت و هفت دهم کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب (خط اصلی و فرعی) نیز اجرا شد همچنین برای اجرای ۶ و هفت دهم کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب کوهدشت ۲۰۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: همچنین برای توسعه شبکه فاضلاب دورود ۴۷۲ میلیارد ریال با اجرای پنج و ۹ دهم کیلومتر شبکه جمع آوری اجرا و ۳۱۱ میلیارد ریال برای اجرای هشت و ۹ دهم کیلومتر شبکه توسعه فاضلاب الیگودرز هزینه شد.

اکبریان ادامه داد: ۱۰ و نیم کیلومتر شبکه جمع آوری اصلی و فرعی توسعه فاضلاب شهر بروجرد نیز با ۳۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی شد که این طرح ها همزمان با دهه فجر بهره برداری می شوند.

حدود ۶۰۴ هزار مشترک آب و ۲۹۸ هزار مشترک فاضلاب تحت پوشش خدمات شرکت آبفای لرستان می باشند.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir