دعوای دشمنان با ایران بر سر حاکمیت دینی است

دعوای دشمنان با ایران بر سر حاکمیت دینی است
شناسه خبـر : ۱۳۱۶۷۱ چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: دعوای دشمنان با ایران اسلامی بر سر حاکمیت دینی است.

به گزارش موج خبر از بروجرد،  حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروز پور امشب در همایش بزرگداشت شهادت ۶۸ کودک دانش‌آموز که در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد افزود: دعوای دشمنان آمریکایی و اسرائیلی با ایران اسلامی بر سر حاکمیت دینی و ولایت فقیه است.

وی اظهار داشت: مشکل دشمنان با ایران، حکومت اسلام است، حاکمیت دین و مرجعیت دین است که در راس همه امور قرار گرفته است.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: چرا صدام ملعون دانش‌آموزان را به شهادت رساند؟چرا جنگ را بر ایران تحمیل شد؟ چرا ۲۲۰ هزار جوان را به شهادت رساندند؟ چرا آمریکا و اسرائیل و مستکبران با ایران اسلامی مخالفت دارند مگر ما با آنان چه کرده ایم.

نوروز پور افزود: جمهوری اسلامی ایران با استکبار چه کرده است، یک عمر مستکبران جهان فریاد زدند دین برای اداره جامعه برنامه ندارد دین از سیاست جداست ولی امام(ره) با قیام الهی خود حکومت دینی را پایه‌گذاری کرد.

وی اظهار داشت: امام(ره) یک مدل حکومت دینی به دنیا ارائه کرد که برای همه ارکان نظام برنامه دارد، ولی فقیه در راس همه امور قرار دارد و قوای دیگر برنامه‌ها را اجرا و نظارت می‌کنند.

وی بیان کرد: در زمان امام حسین(ع) امت، امام خود را یاری نکردند، ولی خون سیدالشهدا، اسلام را تا قیامت بیمه کرد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در انقلاب اسلامی ایران امت با امام بودند امروز نیز امت با امام و رهبری است و پشت سر ولی فقیه حرکت می‌کنند، این رمز پیروزی ملت ایران و شکست دشمنان است.

نوروز پور افزود: انقلاب اسلامی ایران اثبات کرد که دین می‌تواند حکومت را اداره کند، امروز در علم هسته‌ای و پزشکی و علوم مختلف پیشرفت‌های بزرگی داشته‌ایم.

وی اظهار داشت: به برکت خون شهدا انقلاب در علوم مختلف پیشرفت داشته است، جمهوری اسلامی ایران هیمنه استکبار را خرد کرد و ابرقدرتی آمریکا را شکست.

وی بیان کرد: آمریکا در زمانی تصمیم گرفتند و گفتند که بشار اسد باید برود، ولی رهبری اعلام کرد بشار اسد باید بماند و همانطور هم شد، آنان دوباره تصمیم گرفتند عراق را تجزیه کنند ولی رهبری اعلام کرد عراق متحد بماند که ماند، آنان از نفوذ کلام رهبری هراسان هستند.

به گزارش خبرنگار موج خبر در ادامه همایش بزرگداشت شهادت ۶۸ کودک دانش‌آموز از کتاب "زنگ موشک" نوشته فریبا مرادی نسب  که خاطرات روز شهادت ۶۸ کودک دانش‌آموز را به رشته تحریر درآورده است با حضور مسئولان رونمایی شد.

در پایان نیز از خانواده معظم شهدای ۶۸ کودک دانش‌آموز تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir