دولت به استخدام‌های غیرقانونی در لرستان ورود کند

دولت به استخدام‌های غیرقانونی در لرستان ورود کند
شناسه خبـر : ۱۳۰۸۸۹ جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

امام جمعه خرم‌آباد بر نفی هرگونه سازوکارهای غیرقانونی تاکید کرد و گفت: مصادیقی همانند استخدام‌های خارج از سازوکار قانونی و یا با ظاهری قانونی اما با وجود حقیقت تبعیض، در برخی استان‌ها همچون لرستان وجود داشته که نیازمند ورود دولت است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: بنا به روایتی از امام باقر(ع) مرتکب کننده چهار گناه مجازات خود را در همین دنیا خواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: نخست کسی که در جواب احسان، اما بدی می‌کند، دیگر کسی که با وجود خوش قولی اما بدقول است، سوم کسی که صله ارحام انجام داد اما در مقابل قطع ارتباط می‌بیند و آخر اینکه با وجود ظلم نکردن اما ظلم دیده است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو و حلول ماه رجب و میلاد باسعادت امام باقر(ع)، تصریح کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان ماه‌های خودسازی و تربیت نفس است، از این‌رو انسان باید نهایت استفاده را از این فرصت ببرد.

شاهرخی به مناسبت روز ۲۷ دی مبنی بر شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی و یاران شهیدش اشاره و اظهار کرد: این شهدای بزرگوار پیشتازان جهاد و ایثار و شهادت در راه خدا هستند.

وی همچنین به فرار شاه خائن در روز ۲۶ دی اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی با هدایت‌های سیاسی الهی امام راحل و حضور بابصیرت ملت ایران سقوط کرد.

امام جمعه خرم‌آباد بر نفی هرگونه سازوکارهای غیرقانونی تاکید و خاطرنشان کرد: استخدام‌های خارج از سازوکار قانونی و یا با ظاهری قانونی اما با وجود حقیقت تبعیض، در برخی استان‌ها همچون لرستان این موضوع وجود داشته که نیازمند ورود جدی است.

شاهرخی با تاکید بر ضرورت مشارکت و رعایت قوانین از سوی کاندیداها، ستادها و حامیان داوطلبان، افزود: مشارکت حداکثری، امنیت‌آور است و نباید صرفا به دلیل ضعف یک نماینده حضور در انتخابات برای تشکیل یک مجلس قوی را از دست داد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir