مجموعه دولت در لرستان هیچ کاندیدایی ندارد

مجموعه دولت در لرستان هیچ کاندیدایی ندارد
شناسه خبـر : ۱۳۰۱۵۲ یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: دولت و اصحاب دولت هیچ نامزدی در انتخابات ندارد و هر مدیری که بخواهد این موضوع را در جامعه القا کند و به آن دامن بزند قطعا صحبت وی محکوم و در صورت لزوم برخورد می‌شود.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، احسان یاوری امروز صبح در شورای اداری استان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، مهمترین موضوع سیاسی و ملی امسال را انتخابات مجلس عنوان کرد و افزود: توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مناسبت‌ها و دیدارهای مختلف نشان دهنده اهمیت مقوله انتخابات است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری مشارکت بالا در انتخابات را باعث قدرت کشور و قدرت را تامین کننده امنیت عنوان کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه برای رشد و توسعه کشور امنیت مهمترین فاکتور است، گفت: اگر به دنبال توسعه کشور و استان هستیم مقوله امنیت حائز اهمیت است.

یاوری خاطرنشان کرد: در مقوله مشارکت آگاهی مردم و همراهی مسوولین در خدمت‌گزاری به مردم بسیار مهم است، مسوولان در پاسخگویی به ارباب رجوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان بیان کرد: نکته بعدی استفاده از امکانات دولتی و استفاده شخصی از امکانات دولتی است که در نارضایتی مردم تاثیر گذار است.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت توسط مدیران تاکید کرد و گفت: مدیران با خبرنگاران آشتی کنند و نسبت به ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران همکاری کنند.

یاوری افزود: مدیران نسبت به ارائه خدمات انجام شده به ویژه آمار مقایسه‌ای با خبرنگاران همکاری کنند، ما در مواردی داشته‌ایم که خدمات انجام شده در دولت سیزدهم معادل ۸ سال دولت گذشته بوده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان بیان کرد: کاهش آمار جرائم ظرف دو سال گذشته از دیگر مواردی است که توسط مدیران باید اطلاع رسانی شود، ارائه این آمار امید آفرینی را در جامعه به دنبال دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان به آمار انتخابات هم اشاره کرد و گفت: امسال در پیش ثبت نام انتخابات ۱۱۰۱ نفر به عنوان متقاضی شرکت کردند که از این تعداد ۵۶۹ داوطلب شدند و در نهایت ۲۸۴ نفر توسط هیئت نظارت تأیید صلاحیت شدند.

یاوری بیان کرد: ۲۰ بهمن ماه هم اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان‌ نامزدهای مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور اطلاع رسانی می‌شود.

وی تعداد صندوق‌های اخذ رای استان را ۱۶۵۴ صندوق عنوان کرد و گفت: تعداد صندوق‌های اخذ رای نسبت به سال گذشته ۱۲ تا ۱۳ درصد افزایش پیدا کرده است، دوره قبل ۱۴۸۹ صندوق رای در استان وجود داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: مدیران نسبت به موضوع انتخابات و تدارکات تجهیزات مورد نیاز در انتخابات اهتمام داشته باشند.

یاوری با بیان اینکه دولت و اصحاب دولت هیچ نامزدی در انتخابات ندارد، گفت: و هر مدیری که بخواهد این موضوع را القا کند و به آن دامن بزند قطعا صحبت وی محکوم و در صورت لزوم برخورد می‌شود، زیرا این موضوع باعث می‌شود اعتماد مردم نسبت به صندوق‌های رای کمرنگ می‌شود.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir