تارتار دنبال مدافع و دروازه‌بان جدید برای ملوان/ تلاش عمری برای اعزام به خدمت سربازی

تارتار دنبال مدافع و دروازه‌بان جدید برای ملوان/ تلاش عمری برای اعزام به خدمت سربازی
شناسه خبـر : ۱۲۹۲۳۰ دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰

کادر فنی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در پی آن است که در پنجره نقل‌وانتقالاتی نیم‌فصل یک مدافع و دروازه‌بان جدید را به خدمت درآورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی موج خبر، تیم فوتبال ملوان در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر با مهدی تارتار روند نسبتاً خوبی را تجربه کرده است. این سرمربی قصد دارد برای تداوم روند رو به رشد تیمش در پنجره نقل‌وانتقالاتی نیم‌فصل قوی سپید را تقویت کند. 

در حالی که پیش از این مسئله انتقال سربازها به ملوان مطرح بود، اما با توجه به توضیحات جدید معاون سازمان نظام وظیفه فعلاً این انتقال‌ها کمرنگ شده است، هر چند تارتار نیز همه چیز را به بعد از پایان نیم‌فصل اول موکول کرده بود.

با این حال محمد عمری بازیکن جوان پرسپولیس شخصاً تمایل دارد که راهی انزلی شود؛ البته این بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس است و برای خروج باید به فکر دریافت رضایت‌نامه باشد. هنوز موضع باشگاه پرسپولیس هم در مورد جدایی احتمالی عمری مشخص نیست.

در نهایت بررسی‌ها حاکی از آن است که سرمربی ملوان برای تقویت تیمش اولویت را روی جذب دروازه‌بان و مدافع گذاشته است. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه محمدحسین  اکبر منادی دیگر مدنظر این سرمربی قرار ندارد، تارتار قصد دارد دروازه‌بان جدیدی را جایگزین او کند.

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir