اعزام کارکنان ادارات لرستان به اردوی راهیان نور

اعزام کارکنان ادارات لرستان به اردوی راهیان نور
شناسه خبـر : ۱۲۸۷۶۹ پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۱

مسؤول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اعزام کارکنان ادارات استان به راهیان‌نور از اول آبان ماه امسال شروع شده و تا کنون کاروان‌هایی از فرهنگیان، دانش‌آموزان، طلاب، جامعه پزشکی، حوزه هنری و اقشار مختلف استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

سرهنگ مرتضی سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر، در خصوص اعزام کارکنان ادارات لرستان به اردوی راهیان نور اظهار داشت: عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور به عنوان فن آوری استخراج گنج تمام نشدنی دفاع مقدس انجام می‌گیرد و هدف آن انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در اردوی راهیان نور، شرکت کنندگان از یادمان‌های اروند کنار، شلمچه، هویزه، معراج الشهدا، فتح‌المبین و بیمارستان صحرایی بازدید می‌کنند.

مسوول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در این اردو از سد کرخه نیز به منزله راهیان پیشرفت و دستاورد انقلاب اسلامی بازدید می‌شود.

وی هدف از اردوی راهیان نور برای کارکنان ادارات را آشنایی ب‍ُعد فرهنگ جهاد و شهادت و امید آفرینی بین زائران برشمرد و عنوان کرد: اعزام کارکنان ادارات استان لرستان به راهیان نور از اول آبان ماه امسال شروع شده و تا کنون کاروان‌هایی از فرهنگیان، دانش‌آموزان، طلاب، جامعه پزشکی، حوزه هنری و اقشار مختلف به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

سپهوند خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه نیز کارکنان دولتی از قشر فرهنگیان و جامعه پزشکی به اردوی راهیان نور اعزام شدند و به مدت ۳ روز در این اردو حضور دارند.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir