اثر هنری و تولیدات هنری نباید متوقف شوند

اثر هنری و تولیدات هنری نباید متوقف شوند
شناسه خبـر : ۱۲۳۸۹۱ شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

حجت الاسلام والمسلمین سید نواب موسوی خطیب توانمند و فرهنگی، در گردهمایی بزرگ هنرمندان استان در حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: هنر نقش بسیار مهمی در نظم نوین جهانی دارد.

به گزارش موج خبر لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید نواب موسوی در این مراسم گفت : زبان هنر ، زبان بیان مظلومیت هاست و هنرمند در رقابت با کسی نیست، بلکه در رقابت با اثر قبلی خودش است و در هرجای قله هنر که ایستاده باشد، با خودش رقابت می کند تا اثر بهتری خلق کند.
وی ادامه داد: اثر هنری و تولیدات هنری نباید متوقف شوند و از آنجا که هنرمند بسیجی و اهل رسانه بسیجی، با هدف رضای خداوند کار می کنند، همین کار باعث ماندگاری آثار آنها می شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: رسالت هنرمند بسیجی این است در دنیای امروز که اتفاقات زیادی می افتد، به آفرینش اثر هنری بپردازد.
وی افزود: باید باور کنیم که ما در یک قدمی ظهور هستیم و هنر نقش مهمی در نظم نوین جهانی دارد.
موسوی با بیان اینکه هنرمند باید بداند که امروز در فلسطین نسل کشی صورت می گیرد اظهار داشت : او باید به این موضوعات آگاه باشد و دغدغه مند باشد تا به جامعه آگاهی ببخشید و قبل از هنرمند اثرش به جامعه معرفی می شود و با استفاده از زبان هنر دلها را با جریان جهاد همراه کند.
این خطیب توانمند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه گفت: ما حتی در مسأله فاطمیه هم با مظلومیت امیرالمومنین مواجه می شویم ، از آنجا که پیامبر به بهترین شکل حضرت علی «ع» را معرفی کرده است و مردم هم به خوبی می دانستند که ایشان را پیامبر اسلام معرفی کردند، ولی حضرت فاطمه علت را در بی تفاوتی و دردمند نبودن جامعه نسبت به این موضوع می دانستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهار کرد: مظلومیت زمانی رقم میخورد که مردم دردمند یک مسأله نباشند و در حقیقت بی تفاوتی انسان ها؛ مظلومیت حضرت امیر ، امام حسن مجتبی «ع» ، امام حسین «ع» و ...را رقم می زند .

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir