اجرای طرح جهش تولید در ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی لرستان

اجرای طرح جهش تولید در ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی لرستان
شناسه خبـر : ۱۲۱۸۵۴ یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی دوره رسیدن به تعهد مشخص شده است که شامل ۳۷۰ هزار هکتار محصولات زراعی ،غلات، حبوبات ،دانه های روغنی و گیاهان علوفه ای و گیاهان دارویی می باشد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مجید طائف ظهر امروز در گردهمایی و نشست تخصصی کارشناسان ناظر پهنه طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با تمام عوامل اجرایی جهش تولید که اعضای ستاد می باشند، پای کار آمدند گفت : مدیران شهرستان ، کارشناسان مجری و مسئولین مراکز خدمات و کارشناسان و عوامل نظارتی که تعداد آنها ۴۵۰ نفر کارشناس است در این نشست حضور دارند.

 وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی دوره رسیدن به تعهد مشخص شده است که شامل ۳۷۰ هزار هکتار محصولات زراعی ،غلات، حبوبات ،دانه های روغنی و گیاهان علوفه ای و گیاهان دارویی است. 

این مسئول یکی دیگر از اهداف این نشست را ثبت درست اطلاع در سامانه و ادوات کشاورزی دانست و افزود ؛ تعهد امسال 66 میلیارد تومان تسهیلات با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله می باشد که تا کنون ۵۴ ادوات کشاورزی بااعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان جذب شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر بحث نهادهای کشاورزی که باید در اختیار کشاورزان قرار بگیرد که شامل سم، کود ، بذر مال،اسیدها و غیره است ، اظهار داشت : باتوجه به اینکه امسال که سال سوم جهش تولید و در کشور سال سال چهارم است با تلاش و کوشش برنامه ریزی شده که به یک ثبات برسد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره بر اینکه جامعه تحت پوشش استان لرستان که بیش از ۵۲۰ هزار خانوار است، یاد آور شد : با تلاش های صورت گرفته بخش زیادی از این جامعه که بیشتر روستایی هستند تحت جامعه حمایتی است .

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خاطر نشان کرد : آنچه که برای ما اهمیت دارد این است که تلاشمان رو دو چندان کرده تا زحمات کشاورزان گرامی به ثمر نشیند.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir