خیبر از اشتباهات داوری ضربه خورده است

خیبر از اشتباهات داوری ضربه خورده است
شناسه خبـر : ۱۲۱۶۶۴ جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

سرمربی تیم خیبر خرم‌‌آباد گفت: خیبر در چند بازی از داوری ضربه خورده است. در بازی با دریا بابل هم اگر اشتباه داوری نبود، ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، رضا مهاجری در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص دیدار تیم خیبر و دریا بابل که با تساوی به پایان رسید، اظهار کرد: بازی خوب و تاکتیکی بود، ما بازی را خوب شروع کردیم و پس از گل اول موقعیت‌های متعددی را داشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم با توجه به شرایط میزبانی با گل مساوی حریف ما دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

سرمربی تیم خیبر در خصوص داوری گل دوم خیبر که آفساید اعلام شد، توضیح داد: من معتقد هستم که گل خیبر سالم بود و مهرداد قنبری هم می‌توانست اخراج نشود، اما همانطور که دیدید ما اعتراضی نداشتیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: تیم خیبر در چند بازی از داوری ضربه خورد، در بازی امروز هم اگر اشتباه داوری نبود، ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی گفت: ناراحتی من از جو رسانه‌ای است که علیه تیم مظلوم خیبر راه انداخته‌اند، چرا باید آنقدر داور تحت فشار قرار بگیرد که به اشتباه گل سالم را آفساید اعلام کند.

سرمربی تیم خیبر با بیان اینکه خیبر متعلق به هواداران است، عنوان کرد: خیبر یک ظرفیت است و روزهای بهتری پیش رو دارد و باید تقویت شود.

شایان ذکر است بازی روز گذشته خیبر و دریا بابل، یک بر یک مساوی شد و خیبر در پایان بازی‌های این هفته با یک پله سقوط در رده دوم جدول قرار گرفت.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir