نوزاد عجول لرستانی قبل از رسیدن اورژانس بر بالین مادر متولد شد

نوزاد عجول لرستانی قبل از رسیدن اورژانس بر بالین مادر متولد شد
شناسه خبـر : ۱۲۱۰۲۱ یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

رئیس اورژانس لرستان گفت: با توجه به شروع مراحل زایمان، کارشناسان تریاژ تلفنی اورژانس ضمن کاهش استرس تماس گیرنده با راهنمایی موثر و آموزش به موقع نوزاد پسر به دنیا آمد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، محسن آدینه‌وند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بامداد امروز در پی تماس با مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس مبنی بر آغاز دردهای زایمانی مادر باردار ۳۳ ساله در جاده ایواندره شهرستان سلسله، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی افزود: با توجه به شروع مراحل زایمان، کارشناسان تریاژ تلفنی اورژانس ضمن کاهش استرس تماس گیرنده با راهنمایی موثر و آموزش به موقع نوزاد پسر به دنیا آمد.

سرپرست اورژانس استان ادامه داد: زایمان قریب الوقوع یکی از موارد فوریت‌های پزشکی است و رعایت نکات ایمنی و پرهیز از اقدامات خودسرانه از مهمترین نکات موثر در موارد مشابه است.

آدینه‌وند تصریح کرد: نوزاد عجول قبل از رسیدن پرسنل عملیاتی اورژانس بر بالین مادر متولد شد و پس از معاینات و اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌ پزشکی با علائم حیاتی نرمال به بیمارستان امام خمینی (ره) الشتر انتقال یافتند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل اورژانس، بیان کرد: در چهار ماهه گذشته سه نوزاد در شرایط زایمان اورژانسی و قبل از رسیدن به مراکز درمانی به مادر یاری رساندند.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir