جابه‌جایی ۱۰۸هزار زائر اربعین در محورهای لرستان

جابه‌جایی ۱۰۸هزار زائر اربعین در محورهای لرستان
شناسه خبـر : ۱۴۵۳۶۰ چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از جابه‌جایی حدود ۱۰۸هزار زائر اربعین در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، عارف امرایی، ظهر امروز، در جلسۀ شورای هماهنگی وزارت راه‌وشهرسازی، گفت: 651قرارداد به‌مبلغ 38هزار میلیارد ریال در راستای ایمن‌سازی راه‌های لرستان در دولت سیزدهم منعقد شده‌است.

او اضافه کرد: 780کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های اصلی، فرعی و تعریض و بهسازی 13کیلومتر راه فرعی لرستان در دولت سیزدهم انجام شده‌است.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به اصلاح 23نقطۀ پرتصادف در این استان یادآور شد: 30دستگاه پل بزرگ در لرستان به‌طول 1200متر احداث شده‌است.

امرایی با اظهار به احداث هفت زیرگذر در لرستان، بیان کرد: حدود هشت‌هزار کیلومتر راه خط‌کشی و 120کیلومتر نیوجرسی نیز در محورهای مواصلاتی این استان نصب شده‌است.

او با بیان روشنایی 40نقطه در محورهای لرستان، ادامه داد: حدود 307کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت و 300کیلومتر نیز بهسازی شده‌است.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اعلام اینکه 12سامانۀ ثبت تخلفات به راه‌های این استان افزوده شده‌است، اذعان کرد: چهار مجتمع بین‌راهی در محورهای لرستان افتتاح شده‌است.

امرایی با بیان اینکه حدود 16میلیون و 300هزار تن کالا در محورهای این استان جابه‌جا شده‌است، ابراز کرد: حدود شش‌میلیون و 100هزار نفر مسافر طی سه سال گذشته در لرستان جابه‌جا شده‌است.

او با اشاره به جابه‌جایی زائران اربعین در محورهای لرستان شرح داد: حدود 108هزار زائر اربعین در راه‌های این استان طی سه سال گذشته جابه‌جا شده‌اند.

انتهای پیام/ 644

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir