بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد در حمایت از مواضع امام جمعه این شهرستان

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد در حمایت از مواضع امام جمعه این شهرستان
شناسه خبـر : ۱۱۸۹۸۴ جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد در پی مسائل اخیر مطرح شده درباره امام جمعه این شهرستان و دخالت فاطمه مقصودی، نماینده شهرستان بروجرد در انتصابات بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها موج خبر، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد در پی مسائل اخیر مطرح شده درباره امام جمعه این شهرستان و دخالت فاطمه مقصودی، نماینده شهرستان بروجرد در انتصابات بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است‌:
امام جامعه فرمود از جمله آسیب‌هایی که نمایندگان با آن رو به رو هستند دخالت در مسائل اجرایی و عزل و نصب‌ها است؛ آسیبی که غالباً در میان نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در نقاط مختلف کشور مشاهده شده و در سالیان اخیر مورد نهی آشکار رهبر انقلاب قرار گرفته است.

متاسفانه باید به مردم شریف اعلام کرد که نمایندگان بروجرد نیز مستثنا از این قاعده نبوده و آنان نیز در جغرافیای این آسیب تعریف می‌شوند.

آش تا به آن جا شور است که حجت الاسلام حسینی، امام جمعه محترم بروجرد از شروع به کار این مجلس مکرر به صورت علنی و غیر علنی در این خصوص به آنان تذکر داده اند.

ما وظیفه خود می‌دانیم که از امام جمعه انقلابی و مردمی بروجرد به جهت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ساحت مسئولین تشکر و قدردانی نموده و حمایت همه جانبه خود را از مواضع صریح و انقلابی ایشان اعلام کنیم.
در نهایت تأسف باید اذعان داشت که نمایندگان مردم شریف بروجرد در مجلس شورای اسلامی در سالیان اخیر در بی توجهی آشکار به اوامر، ولی جامعه، به ورود در عزل و نصب مدیران و امور اجرایی شهرستان (نه از باب مشورت دهی و نظارت که از باب دخالت و نقض اصل عقلانی و قانونی تفکیک قوا) مشغول بوده اند.

آیا بهتر نیست که نمایندگان محترم، به جای دخالت‌های بی جا و سهم خواهی از این و آن به مسائل روی زمین مانده در سطح کلان و حوزه انتخابیه بپردازند؟! فقر، فساد، تبعیض در لایه‌های گوناگون جامعه، ضعف مدیریت جدی در حوزه‌های گوناگون، ترک فعل آشکار مدیران دستگاه‌ها و... تنها و تنها بخشی از مشکلات جدی جامعه ما است که گویا دوستان به آنان بی توجه هستند!

ما دیده‌بانان امت در بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد، به عنوان عضوی از قشر فرهیخته و نخبگانی شهرستان اعلام می‌کنیم که اگر این رویه باطل در آینده اصلاح نگردد به طور شفاف تری با مردم صحبت کرده و به طور مصداقی به آنان اعلام می‌کنیم که هر کدام از نمایندگان مجلس در عزل و نصب کدام مدیر دخالت بی جا داشته اند؛ و السلام علی من اتبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir