گزینشگران نزدیک ترین کارگزاران به تراز انقلاب اسلامی هستند

گزینشگران نزدیک ترین کارگزاران به تراز انقلاب اسلامی هستند
شناسه خبـر : ۱۱۸۸۲۶ پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

استاندار لرستان با بیان اینکه گزینشگران نزدیک ترین کارگزاران به تراز انقلاب اسلامی هستند، گفت: گزینشگزان همچنان خود را در تراز بالای معیارهای انقلاب حفظ کرده اند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در دیدار با گزینشگران هسته گزینش، با بیان اینکه گزینشگران جزو خدوم ترین و نزدیک ترین کارگزاران به تراز انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: علیرغم تحلیل این مجموعه طی سال های گذشته اجزا و افراد آن همچنان خود را در تراز بالای معیارهای انقلاب حفظ کرده اند. 

وی عنوان کرد: در مجموع کارنامه مجموعه گزینش بسیار خوب و جزو بخش های با کمترین ضعف عملکردی به نسبت سایر بخش ها است. 

زیویار همچنین اهمیت کار گزینش را جزو بالاترین خدمات قلمداد کرد و افزود: اثرگذاری که افراد استخدام شده در سازمان ها و نهایتا جامعه دارند اهمیت بالای گزینشگران را مشخص می کند. 

زیویار تصریح کرد: در کار گزینش دقت نظر بالا به معنای احساس مسئولیت گزینشگران است که در این کار یک ضرورت محسوب می شود. 

وی با اشاره به جایگاه گزینش از صدر اسلام تا کنون، بیان کرد: گزینش یک اقدام سرنوشت ساز است چرا که تأثیر آن نهایتا تمامی ابعاد جامعه را در بر خواهد گرفت. 

وی همچنین مقوله گزینش را در تمامی کشورهای دنیا یک اقدام مهم و مسجل برشمرد و عنوان کرد: البته معیارهای گزینش در هر کشوری به فراخور شرایطش متفاوت بوده اما در مجموع برای همه ی آنها وجود داشته و یک ضرورت است. 

وی گفت: اگر به هر دلیلی برخی از نیروهای شاغل در دستگاه ها ناکارآمد هستند، تماما به گزینشگران باز نگشته و همه مسئولین، مدیران و سایر پرسنل در آن دخیل هستند. 

در این دیدار عزیزی مدیرکل هسته گزینش استانداری لرستان، گزارشی از عملکرد این مجموعه ارائه داد و از گزینشگران شاغل در استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/641/.

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir