جذب 2 هندبالیست خارجی برای تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد

جذب 2 هندبالیست خارجی برای تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد
شناسه خبـر : ۱۱۸۰۰۰ یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: توانستیم دو بازیکن خارجی را برای تیم هندبال باشگاه جذب کنیم، حضور این بازیکنان کلاسی برای ورزشکاران جوان و نوجوان است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، ایرج سپهوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در فصل جاری برای نخستین بار در لیگ دسته یک رشته‌ هندبال تیمداری خواهیم کرد، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های این باشگاه علاوه بر صعود به لیگ برتر به دنبال پشتوانه‌سازی نیز هستیم و بر همین اساس حدود نیمی از تیم ما بومی است.

وی به جذب دو ورزشکار خارجی اشاره کرد و افزود: این ورزشکاران‌که اهل صربستان و کرواسی هستند به‌زودی وارد کشورمان خواهند شد، حضور این کشاورزان می‌تواند کلاسی برای ورزشکاران نوجوان و جوان باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌‌آباد در ادامه به برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته یک هندبال و مشخص شدن گروه‌بندی تیم‌ها اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها از ۱۴ آذر ماه در چهار منطقه با حضور ۱۷ تیم برگزار خواهد شد، پلیمر در گروه A با تیم‌های قنات زارچ، نماینده میناب، نماینده خراسان رضوی و درخشان کویر گرمسار هم‌گروه است.

سپهوند بیان کرد: مرحله نخست به صورت متمرکز برگزار خواهد شد که هنوز میزبان انتخاب نشده و از هر گروه دو تیم صعود می‌کند، در مرحله بعد بازی‌ها به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

وی گفت: در تعامل و همکاری با هیأت هندبال لرستان، خیلی از افراد کارکشته این رشته پای کار آمده و همدلی خوبی بین خانواده هندبال استان ایجاد شده که جا دارد رئیس این هیأت به خاطر اقدامات مناسب تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌‌آباد در پایان صحبت‌های خود از دکتر رحمتی مدیرعامل و سایر اعضای هیأت مدیره شرکت پلیمر خلیج فارس که شرایط مناسبی برای تیمداری در چندین رشته فراهم کرده‌اند، کمال قدردانی کرد و گفت: ما نیز تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌ها و نتایج درخشان دین خودمان را ادا کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir