جهاد امیدآفرین یکی از الزامات جهاد تبیین است

جهاد امیدآفرین یکی از الزامات جهاد تبیین است
شناسه خبـر : ۱۱۷۹۹۳ یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: امروز آنچه تحت عنوان نا آرامی و اغتشاش در کشور شاهد هستیم راهی جز کار جهادی تحت عنوان جهاد تبیین در مقابل تحریفی که دشمنان برای ملت ایجاد کردند، نداریم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سرهنگ مجید سوری ظهر امروز در رزمایش جهادگران فاطمی که در مصلی‌الغدیر این شهرستان برگزار شد با اشاره به یکی از بیانات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند بسیج  برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان درس آفرین است، اظهار داشت: حضور جهادگران بسیجی در عرصه خدمت به مردم به ویژه محرومین  مصداق بارز فرمایش مقام معظم رهبری است.

وی افزود: آن چه امروز ما شاهد هستیم این است که  علاج همه مسائل و مشکلات کشور بر اساس تجربه کار و اقدام جهادی است.

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان، عنوان کرد: اقدام جهادی ملت ایران در طول 8 سال دفاع مقدس سبب مایوس کردن دشمنان و پیروزی ملت ایران شد که برگ زرینی  از تاریخ ایران رقم خورد و به طور یقین اگر حضور جهادگران بسیجی در عرصه دفاع مقدس نبود  امروز شاهد عظمت و اقتدار ایران نبودیم.

وی بیان کرد: پس از دفاع مقدس جهاد سازندگی با گرو های جهادی بخشی از مشکلات و موانع  تاریخی پیش روی ملت ایران در حوزه  خدمت و محرومیتی که بر کشور حاکم بود ورود کردند، همچنین در مقابل تحریم اقتصادی امروز  اگر می‌بینیم به گفته کارشناسان اقتصادی دنیا کشور دچار فروپاشی اقتصادی نشد به واسطه جهاد اقتصادی در مقابل تحریم‌ها است.

سوری  با بیان اینکه جهاد امیدآفرینی امروز یکی از الزامات جهاد تبیین است، گفت: امروز آن چه تحت عنوان نا آرامی و اغتشاش در کشور شاهد هستیم، راهی جز کار جهادی تحت عنوان جهاد تبیین در مقابل تحریفی که دشمنان برای ملت ایجاد کردند، نداریم.

وی تصریح کرد: جهادگران بسیجی بارها نشان داده‌اند که جوانانی هستند که از زندگی و آسایش خود بگذرند و در دل ملت ایران امید آفرینی ایجاد کنند و دشمن را مایوس کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان با بیان اینکه کار جهادی جهادگران بسیجی منجر به ارتباط بی‌واسطه با مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم‌داری و مردم یاری جهادگران بسیجی به واسطه کار جهادی رقم خواهد خورد و سبب می‌شود مشکلات و مسائل کشور را ببینید و برای حل آنها چاره‌اندیشی کنند.

وی اظهار داشت: مردمی کردن اقدامات نظام جمهوری اسلامی توسط جهادگران بسیجی رقم می‌خورد و اقدامات گروهای جهادی نمونه بارز مردم‌سالاری است، همچنین امیدآفرینی برای مردم کشور از دیگر اقداماتی است که توسط بسیجیان جهادگر اتفاق می‌افتد.

سوری افزود: اردوهای جهادی سبب تربیت کادر مورد نیاز انقلاب اسلامی می‌شوند، چرا که تربیت و کادرسازی در عرصه اتفاق می‌افتد، همچنین شبکه‌سازی کنشگران اجتماعی، فرهنگی و فعالان این عرصه با حضور فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/645/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir