آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در پل‌دختر با مشارکت 130 گروه جهادی

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در پل‌دختر با مشارکت 130 گروه جهادی
شناسه خبـر : ۱۱۷۹۹۲ یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: رزمایش جهادگران فاطمی 2 با 130 گروه و با مشارکت ۲ هزار نفر در این شهرستان آغاز شد.

منصور کریمی فرد امروز در حاشیه رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در پلدختر، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: امروز جهادگران فاطمی ۲ با ندای لبیک یا خامنه‌ای به میدان آمدند تا با حداقل امکانات بهترین خدمات را در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، و غیره به مردم مناطق مختلف به ویژه روستاییان ارائه دهند.

وی به خدمات این گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: رزمایش این گروه که ادامه دهنده راه بسیجیان خط شکن هستند به مدت یک هفته در سطح شهرستان پل‌دختر اجرا می‌شود.

فرمانده ناحه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: نقاط هدف برای گروه‌های جهادی مشخص شده و براساس آن خدمات خود را به مردم شهرستان ارایه خواهند داد.

کریمی فرد نقش بسیج را در تمام عرصه‌ها انکارناپذیر دانست و یادآور شد: بسیج پس از پایان دوران دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مختلف مانند زلزله و سیل به کمک مردم آمد و شاهد ایثارگری جهادگران در این عرصه بودیم.

وی افزود: نیروهای جهادی و بسیجی با شیوع ویروس کرونا در پل‌دختر از همان روز نخست در کنار مردم قرار گرفتند و با تشکیل گروه‌های مختلف از شیوع و گسترش این ویروس در جامعه جلوگیری و خدمات خوبی را به مردم ارایه کردند وخوش درخشیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه بسیج با محوریت مساجد درراستای اشتغال و کارآفرینی است که در سال گذشته بسیج بیش از هشت میلیارد تومان خدمات ارائه داده و امسال نیز بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرده و بنا است در آینده اعتبارات بیشتری دریافت و شغل های بیشتری را در شهرستان ایجادکنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir