عدالت گسترش اجتماعی ایجاد اشتغال، گسترش تعاونی‌ها و پرداخت وام است

عدالت گسترش اجتماعی ایجاد اشتغال، گسترش تعاونی‌ها و  پرداخت وام است
شناسه خبـر : ۱۱۷۸۷۷ یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت : عدالت گسترش اجتماعی ایجاد اشتغال، گسترش تعاونی‌ها ،کمک به مددجویان بهزیستی و پرداخت وام است.

به گزارشموج خبر لرستان ،بیت‌اله برقراری در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خرم‌آباد گفت : جلسات باید مبتنی بر برنامه‌های محوری و راهبردی باشد حتماً الزامات آن این است که هم‌افزایی داشته باشیم و در کنار یکدیگر و در راستای اهداف بزرگی که وزارتخانه بزرگ اجتماعی دارد، باشد.

وی تصریح کرد: اگر برای رفع مشکلات مردم و در راستای حل مشکلات مردم پیشگام باشد نتیجه آن کارآمدی، بالندگی و رضایت‌مندی مردم می‌شود.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های کارآمدی داشتن یک برنامه راهبردی متناسب با شرایط است ، اظهار داشت : از دیگر مؤلفه‌ها؛ پل ارتباطی بین مجموعه و مردم، عقبه فکر داشتن و اطلاعات به‌روز است، افزود: همچنین از مهمترین موءلفه های دیگر که عنصر کلیدی است ارتباطات استکه باید تقویت شود .

وی با بیان اینکه برخی به‌خوبی این صندوق را نمی‌شناسند چون هم‌افزایی نداشته و دغدغه‌مند نبوده‌ایم، گفت: ارتباطات در این راستا خیلی مهم است.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر ادامه داد: اهداف ما این است که در راستای گسترش عدالت اجتماعی گام برداریم. عدالت گسترش اجتماعی صرفاً بیمه کردن نیست بلکه ایجاد اشتغال، گسترش تعاونی‌ها، کمک به مددجویان بهزیستی، پرداخت وام اشتغال و ... است.

برقراری از اهداف تأسیس صندوق را بیمه همگانی برشمرد و اضافه کرد: کشاورزان و عشایر زیربنای اقتصادی هستند هر کشوری که به توده‌های مردم و بخشی از مردم که تولیدکننده هستند توجه کرده‌اند در حوزه اقتصادی توانسته‌اند گام بردارند.

وی بیان کرد: نگاه اقتصادی یک زیربنای اقتصادی می‌خواهد کسی که با مؤلفه‌های اقتصادی آشنایی دارد و می‌داند اقتصاد بر چه پایه‌های شکل می‌گیرد آنجا است که توجه به روستا، آبادانی، عمران و مولدان کشور شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه اگر روستاها از سکنه خالی شوند مهاجرت صورت گیرد و حاشیه‌نشینی به وجود می‌آید، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای زیادی داشته است.

برقراری خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم اگر روستایی و کشاورزی خود را بیمه کند فردا با آرامش خاطر بیشتر تولید می‌کند و برای آینده خود اضطراب ندارد.

وی در پایان اضافه کرد: مستمری پیری، بازماندگان و ازکارافتادگی از جمله خدماتی هستند که صندوق ارائه می‌دهد و ظرفیت بزرگی در این صندوق وجود دارد

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir