یک میلیون نفر دیگر بیمه می‌شوند/ تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه صندوق

یک میلیون نفر دیگر بیمه می‌شوند/ تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه صندوق
شناسه خبـر : ۱۱۷۸۱۳ پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر کشور با بیان اینکه یک میلیون نفر را در یک بازه زمانی یک ساله بیمه خواهیم کرد، از تخصیص ۱۰۰ درصدی این صندوق طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، بیت الله برقراری امروز پنج شنبه در شورای اداری لرستان در سخنانی با تاکید بر لزوم توجه به حوزه‌های اجتماعی در کشور اظهار داشت: یکی از این حوزه‌های اجتماعی بسیار مهم، بیمه‌های اجتماعی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

ارائه خدمات مختلف توسط صندوق روستاییان و عشایر

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای این موضوع اهمیت زیادی قائل است افزود: مردم مستحق خدمت هستند و اصل مترقی قانون اساسی بر لزوم همگانی شدن بیمه تاکید دارد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های تحقق عدالت اجتماعی گسترش چتر بیمه‌ای است تصریح کرد: در این راستا صندوق بیمه روستاییان و عشایر در سال ۸۴ تأسیس شده است.

برقراری با اشاره به ارائه خدمات مختلف از سوی این صندوق به بیمه شدگان افزود: در این صندوق نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای قابل انجام است.

وی با بیان اینکه سیاست ما در صندوق ارائه خدمات بیشتر و بهتر است تصریح کرد: کشاورز، دامدار و … در تولید و توسعه نقش دارند و نیازمند ارائه خدمات لازم هستند.

یک میلیون نفر دیگر بیمه می‌شوند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه امنیت اجتماعی و اقتصادی کشور مدیون این قشر است افزود: ما باید برای این قشر تلاش کنیم و همچنین خدمات این صندوق در کشور باید تبیین و اطلاع رسانی شود.

برقراری با اشاره به اینکه جامعه هدف ما حدود ۳۰ میلیون نفر است افزود: این جمعیت زیادی است و نیازمند ارائه خدمات هستند.

وی، سن بیمه شدن در این صندوق را ۱۸ تا ۵۰ سال عنوان کرد و افزود: در مجموع یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جامعه هدف ما بیمه شده است و رویکرد ما برای افزایش این تعداد باید انقلابی و جهادی است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور با اشاره به فعالیت هزار و ۸۰۰ کارگزار این صندوق در کشور گفت: برنامه ریزی شده که یک میلیون بیمه شده جدید در کشور داشته باشیم.

تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه صندوق

برقراری بیان داشت: برای اولین بار بودجه صندوق طی امسال ۶۰ درصد افزایش و به طور ۱۰۰ درصدی هم تخصیص پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی لازم شاهد تحولات فراوانی در صندوق خواهیم بود گفت: ثبات پایداری صندوق یکی از برنامه‌های مهم ما است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور با تاکید بر اینکه برنامه راهبردی افق پنج ساله صندوق را تدوین کرده‌ایم افزود: امیدواریم با برنامه ریزی و مدیریت لازم شاهد تحول در فعالیت صندوق در استان‌های مختلف کشور باشیم.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir