قالیباف: سفرهای دولت و مجلس به استانها مکمل هم هستند/ مشکلات لرستان مایه شرمندگی است

قالیباف: سفرهای دولت و مجلس به استانها مکمل هم هستند/ مشکلات لرستان مایه شرمندگی است
شناسه خبـر : ۱۱۶۳۷۰ پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه محرومیت‌زدایی و توانمندسازی روستاها اولویت اول مجلس است، گفت: رسیدگی به موضوعات آب، جاده و اشتغال در مناطق محروم مورد تأکید است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، محمدباقر قالیباف امشب در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در لرستان با بیان اینکه این استان نمادی از مکتب قرآنی و فرهنگ اهل‌بیتی است و سابقه‌ای طولانی در فرهنگ و تمدن دارد، اظهار داشت: از همه شهدا، ایثارگران و روحانیت بزرگ این استان همچون آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله کمالوند، آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی و آیت‌الله شاهرخی یاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از دو نعمت بزرگ منابع انسانی با عمق فرهنگی و تمدنی، فرصت‌ها و منابع طبیعی و خدادادی بهره‌مند است، افزود: باید دست‌به‌دست هم دهیم و کمک کنیم که سختی‌هایی که مردم لرستان تحمل می‌کنند و مایه خجالت خدمتگزاران آن‌هاست را جبران کنیم.

رئیس مجلس عنوان کرد: مشکلات لرستان وظایف همه ما را سنگین‌تر می‌کند و باید خواب را از چشم ما بگیرد، همچنین باید با یک روحیه جهادی و توأم با یک برنامه‌ریزی دقیق و همدلی به این مردم عزیز خدمت و تلاش کنیم.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و خود به لرستان بیان کرد: مطمئن باشید که این سفرها حول یک محور و با یک برنامه‌ریزی مشخص دنبال می‌شود.

قالیباف با بیان اینکه سفرهای انجام‌شده از مکمل و تقویت‌کننده هم هستند، گفت: این سفرها برای کارها ارزش افزوده ایجاد می‌کند و اصل این کار هم در برنامه پنج ساله هفتم پیگیری می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مطالب در جلسه نهایی گفته نشد و به برخی هم کامل پرداخته نشد، اما در صورت‌جلسه مدونی تنظیم می‌شود و در حدود دو روز آینده در اختیار لرستان و رسانه‌های این استان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: اولویت اول را در مجلس روی بحث محرومیت‌زدایی و توانمندسازی گذاشته‌ایم.

قالیباف اظهار داشت: اولویت‌های اساسی در رفع محرومیت از مناطق محروم موضوعات آب، جاده و اشتغال است.

این خبر به روز رسانی می شود

انتهای پیام/ن

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir