جناح‌ها و گروه‌های سیاسی موضع خود با هتاکی فتنه‌گران را اعلام کنند

جناح‌ها و گروه‌های سیاسی موضع خود با هتاکی فتنه‌گران را اعلام کنند
شناسه خبـر : ۱۱۶۱۷۲ جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

امام جمعه خرم‌آباد گفت: وقت آن رسیده که جناح‌ها و گروه‌های سیاسی با وجود اختلاف سلیقه‌ها در فضای مجازی و حقیقی، انزجار خود را از هتاکی این فتنه‌گر و دیگر فتنه‌گران با صدای بلند اعلام کنند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: یاد خدا سبب تواضع و فروتنی شده و موجب پاکدامنی و امیدواری انسان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مناسبت‌های گوناگونی در هفته جاری شاهد هستیم، شهادت امام سجاد(ع) بنا به روایتی در روز سه‌شنبه واقع شده که از خدا می‌خواهیم به همه شور و شعور حسینی را برای درک ایام عزا عطا فرماید.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به مناسبت شهادت مبارز انقلابی سید اسداله لاجوردی توسط منافقین، بیان داشت: همچنین مناسبت شهادت دیگر مبارز انقلابی شهید اندرزگو را در چهارشنبه هفته آینده داریم.

شاهرخی تصریح کرد: امروز، روز جهانی مسجد نام‌گذاری شده است، مسجد از صدر اسلام مراکزی برای عبادت، آموزش و گسترش معارف اسلامی بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ظرفیت مساجد ببشتر استفاده شد، با این وجود هنوز جای کار بیشتری دارد.

وی بر استفاده از تمام ظرفیت مساجد تاکید و خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم مساجد به جایگاه اصلی خود برگردند، همچنان‌که مساجد فعال سبب می‌شود که جامعه ما سالم بماند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه شهید و شهادت با مرور زمان کهنه نشده و هر زمان تازگی خود را دارد، افزود: اگر فداکاری شهدا نبود، امروز برخی از کشورها با حمایت آمریکای جنایتکار در اختیار سرسپردگان آن‌ها بود، اکنون ما باید در درون کشور با جورثومه‌های فساد جنگ می‌کردیم، این امنیت در سایه فداکاری انسان‌های بزرگی به وجود آمده است.

شاهرخی ادامه داد: از آن فتنه‌گری که در سال ۸۸ حاضر شد برای رسیدن به قدرت خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به کشور وارد کند، دور از انتظار نیست که سخنان سخیف و زشتی را بر زبان جاری کند که سبب خوشحالی دشمنان ایران و اسلام شود.

وی ادامه داد: وقت آن رسیده که جناح‌ها و گروه‌های سیاسی با وجود اختلاف سلیقه‌ها در فضای مجازی و حقیقی، انزجار خود را از هتاکی این فتنه‌گر و دیگر فتنه‌گران با صدای بلند اعلام کنند.

امام جمعه خرم‌آباد به طرح این سوال که آیا هنوز در ایران خواصی هستند که از درون متمایل به چنین فتنه‌گرانی باشند، گفت: اگر چنین افرادی وجود دارند، باید به حالشان تاسف خورد، چرا که بد سرانجامی دارند.

وی با بیان اینکه بر اساس برخی شنیده‌ها در اتصال راه‌آهن سراسری دورود به خرم‌آباد تردید شده است، گفت: این در حالی است که احداث راه‌آهن خرم‌آباد از مصوبات سفر ریاست جمهوری بود و حتی کلام رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه صدای قطار باید سال‌ها پیش در خرم‌آباد شنیده می‌شد، نیز توسط رسانه‌ها ضبط شده است.

شاهرخی ادامه داد: مزکزنشینان باید نگاه خود  را به استان تغییر دهند، در عملیاتی کردن سد معشوره و راه‌آهن لرستان تسریع شود، تعداد سدهای در دست اقدام و یا در دست مطالعه را تکمیل کنید، زمین‌های آبی استان باید به حد متوسط کشور برسد.

وی بیان داشت: وزارت تعاون در سفر ریاست جمهوری قول داد که ۴۰ تا ۶۰ هزار شغل پایدار در استان ایجاد کند، این‌ها مطالباتی هستند که مرکزنشینان در سفر دوم رئیس جمهور به لرستان باید خود را آماده پاسخ‌گویی کنند.

امام جمعه خرم‌آباد بر ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی در لرستان تاکید و خاطرنشان کرد: تحول همراه با جهش در استان باید رقم زده شود.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir