اولین گردهمایی پیرغلامان هیئت ابناءالزهرا(س) خرم‌آباد برگزار شد

اولین گردهمایی پیرغلامان هیئت ابناءالزهرا(س) خرم‌آباد برگزار شد
شناسه خبـر : ۱۱۵۶۳۶ پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

در آستانه ماه محرم، اولین گردهمایی خادمین و پیر غلامان هیئت ابناءالزهرا سلام الله علیها مسجد حضرت جوادالائمه علیه السلام خرم‌آباد برگزار شد.

رضا داوری دبیر برگزاری اولین گردهمایی خادمین و پیرغلامان هیئت ابناءالزهرا (س) مسجد حضرت جوادالائمه (ع) خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار موج خبر در این خصوص گفت: بیش از نیم قرن و از اوایل ساخت مسجد حضرت جوادالائمه علیه السلام جلسات مذهبی در مناسبت‌های مختلف علی الخصوص ایام محرم و صفر در این مسجد و با حضور پرشور مردم و جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با حضور شهید محراب حضرت آیت الله مدنی به عنوان امام جماعت در این مسجد این مراسمات با رنگ و بوی متفاوت‌تری برگزار می‌شد، تصریح کرد: پس از آن با تلاش‌های حضرت آیت الله صادقی و جوانان پرتلاش این مسجد و در اوایل انقلاب جلسات مسجد به یکی از پرشورترین جلسات شهر تبدیل شد به گونه‌ای که خیابان‌های اطراف مسجد مملو از جمعیت و مشتاقان اهل بیت علیهم السلام می‌شد.

دبیر برگزاری اولین گردهمایی خادمین و پیرغلامان هیئت ابناءالزهرا (س) مسجد حضرت جوادالائمه (ع) خرم‌آباد افزود: در اوایل دهه هشتاد با تصمیم خادمین هیئت مسجد جوادالائمه (ع)، نام هیئت به ابناءالزهرا سلام الله علیها مزین و جلسات تا به امروز به صورت مرتب و هفتگی و با حضور سخنرانان و مداحان تراز اول کشوری و استانی در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود و مسجد حضرت جواد الائمه (ع) میزبان خیل عظیم مشتاقان و محبین اهل بیت علیهم السلام است.

داوری یادآور شد: امسال بر آن شدیم تا در آستانه ماه محرم و به منظور تکریم و تجلیل از خادمین و پیر غلامان هیئت و در راستای برنامه ریزی بهتر و بهره مندی از وجود ارزشمند این عزیزان اولین گردهمایی خادمین و پیر غلامان هیئت ابناءالزهرا سلام الله علیها با حضور همه بزرگواران برگزار شود.

وی تصریح کرد: بحمدالله با تلاش خادمین و دوستان عزیزمان در مجموعه این هیئت، عصر روز چهارشنبه این جلسه معنوی و نورانی با حضور پرشور خادمین و پیر غلامان و پیشکسوتان عرصه خدمت گذاری در هیئت ابناءالزهرا (س) برگزار و ضمن استفاده از محضر سخنرانان و مادحین در پایان به ۱۱ نفر از پیرغلامان این هیئت نشان خادمی و پیرغلامی اهدا شد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir