رشد ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در لرستان/ ۵ باند منهدم شد

رشد ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در لرستان/ ۵ باند منهدم شد
شناسه خبـر : ۱۱۳۸۰۲ یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کشف یک تُن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در لرستان، از افزایش ۶۰ درصدی کشف انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه قاطع و بی امان پلیس با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی لرستان از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به کشف یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و انهدام ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شده‌اند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در بحث برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان تعداد ۷۳۶ نفر شناسایی و دستگیر شده است، گفت: تعداد ۳۷ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

سردار الهی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مجموع و در مدت ۲ ماه گذشته موفق به کشف بیش از یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۶۰ درصدی کشف انواع مواد مخدر را در استان داشته‌ایم.

وی ضمن هشدار به سوداگران مرگ که پلیس با اشراف اطلاعاتی هرگز اجازه جولان به سوداگران مرگ و افرادی که جوانان این سرمایه‌های عظیم کشور را به سمت اعتیاد بکشانند را نخواهد داد، گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir