اجرای طرح ملی توزیع یارانه ها از قاچاق کالا و فساد در کشور جلوگیری می‌کند

اجرای طرح ملی توزیع یارانه ها از قاچاق کالا و فساد در کشور جلوگیری می‌کند
شناسه خبـر : ۱۱۳۶۷۰ چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: با اجرای طرح ملی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه، راه خروج قاچاق کالا، رانت و فساد در کشور تا حدود زیادی بسته می‌شود.

به گزارش موج خبر، حمید القاصی مهربا اشاره به افزایش تعداد گروه‌های بازرسی تعزیرات حکومتی در همه شهرهای استان اظهار داشت: در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ۱۲ انبار احتکار کالا در لرستان پلمپ و کالاهای کشف شده به ارزش بیش از ۳ میلیارد تومان با قیمت مصوب بین موردم توزیع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: به آمادگی تعزیزات حکومتی لرستان برای نظارت بر اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها افزود: تعداد گروه‌های بازرسی در خرم‌آباد به ۸ گروه بازرسی افزایش پیدا کرد.

القاصی‌مهر به جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها غیر از چهار قلم ذکر شده در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، خاطرنشان کرد: با هرگونه افزایش قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی و مجازات‌های بازدارنده اضافه کرد: با این افزایش اختیارات امکان نظارت و برخورد جدی‌تر با تخلفات احتمالی فراهم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی از شهروندان خواست تخلفات احتمالی را به سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ ادارات صمت و تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

القاصی مهر به تشکیل ۳۷۸ پرونده برای قاچاقچیان به ارزش ۲۹ میلیارد تومان جزای نقدی در دوماهه امسال در لرستان اشاره کرد و افزود: پارسال هم متخلفان به پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir