ارز ترجیحی فساد و تبعیض به همراه داشت

ارز ترجیحی فساد و تبعیض به همراه داشت
شناسه خبـر : ۱۱۳۵۶۱ شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

خرم آباد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ارز ترجیحی رانت‌خواری، فسادآور و تبعیض را به دنبال داشت و عادلانه نبود.

به گزارش خبرنگار موج خبر، بهرام ستاری دستنایی عصر شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار رومشکان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردم سالار دینی همه ارکان خود را بر پایه نظر و اراده ملت بنا نهاده، عنوان کرد: اگر روند ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را بررسی می‌کنیم‌، می‌بینیم آنچه که برای همه مسوولان حجت است، اراده‌ و خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم نیز به دلیل اینکه برآمده از آرا ملت است، همین شیوه و منش را در دستور کار قرار داده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی لرستان تاکید کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های اسلامی به عنوان مهمترین اولویت‌ همه دولت‌ها با گفتمان متعدد است، اما دولت سیزدهم به دلیل گفتمان انقلابی برآمده از انقلاب با حساسیت بیشتری دنبال شود.

ستاری بیان کرد: حذف دوگانگی‌ها که گاهی بین ارکان نظام در کار بود در این دولت کامل از این رفته است، و دولت سعی دارد بر مبنای هماهنگی واحد در ارکان مرکزی و به تناسب در بدنه‌های مدیریت میانی این حرکت را دنبال دارد. 

وی با بیان اینکه رسالت دوم دولت سیزدهم این بود که مردم را در میدان حفظ و بتواند بر مبنای اراده ملت تلاش کند، عنوان کرد: در هنگام تحویل دولت سیزدهم دو نقطه ضعف ملموس بود که باید آنها را از بین می‌بردیم، نکته اول جان مردم بود که به مخاطره افتاده بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به تک رقمی شدن فوتی های کرونا گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۰ روزانه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ مرگ و میر بر اثر کرونا داشتیم اما در یک برنامه 6 ماه این عدد به دو نفر رسید و توانستیم آرامش را به مردم برگردانیم و این یک دستاورد برای دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار موج خبر، عصر امروز(شنبه) با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، حجت اله نصیری پور به عنوان فرماندار رومشکان معرفی شد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir