مردم بروجرد ۹۵۰ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند

مردم بروجرد ۹۵۰ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند
شناسه خبـر : ۱۱۳۵۰۴ پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

بروجرد - رییس کمیته امداد منطقه یک بروجرد گفت: مردم شهرستان بروجرد در عید فطر امسال مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.

محمد پارسا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر اظهار داشت: این مبلغ در مقایسه با میزان پرداخت فطریه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است ضمن اینکه با توجه به اینکه در برخی مناطق روستایی هنوز به طور کامل میزان فطریه های پرداختی از سوی مردم جمع بندی نشده است امکان بیشتر شدن این رقم وجود دارد.

وی بیان کرد: همزمان با عید سعید فطر تعداد ۲۸ پایگاه به منظور جمع آوری زکات فطریه در نظر گرفته شد که مردم چه بصورت حضوری و چه بصورت الکترونیکی نسبت به پرداخت زکات فطریه اقدام کردند.

پارسا یادآور شد: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال تعداد حدود ۹۰۰ حامی جذب شد که این حامیان سرپرستی کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بروجرد را برعهده گرفتند.

رییس کمیته امداد منطقه یک بروجرد گفت: مبلغ زکات فطریه جمع آوری شده امسال در مناطق شهری به منظور درمان بیماران صعب الاعلاج در نظر گرفته شد و دراین مسیر صرف می شود و زکات فطریه جمع آوری شده در مناطق روستایی نیز در همان روز برای کمک به مددجویان تحت پوشش مناطق روستایی همان مناطق واریز شد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir