فعالیت بیش از ۶۰۰۰ جهادگر لرستانی در رزمایش فاطمی با هدف محرومیت‌زدایی

فعالیت بیش از ۶۰۰۰ جهادگر لرستانی در رزمایش فاطمی با هدف محرومیت‌زدایی
شناسه خبـر : ۱۱۳۴۱۳ دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

مسؤول جهادگران لرستان گفت: در لرستان دو هزار و ۵۸۱گروه جهادی وجود دارد که برای رزمایش فاطمی به حدود ۲۵ درصد از این گروه‌ها فراخوان داده شد و حدود شش هزار نفر اکنون فعال هستند.

ابراهیم نقدی در گفت و گو با موج خبر در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه در قرآن به ضرورت جهاد اشاره شده است، گفت: در  آیه ۶۹ سوره عنکبوت آمده است" و کسانى که در راه ما (تلاش و) جهاد کردند، راه‌هاى (قرب به) خود را به آنان نشان خواهیم داد و همانا خداوند با نیکوکاران است." نیروهای جهادی با الگو قرار دادن همین آیه در راه خدا جهاد می‌کند و با کمترین امکانات و اعتبار کارهای بزرگی را انجام می‌‌دهند. 

وی  افزود: در لرستان دو هزار و ۵۸۱گروه جهادی وجود دارد که برای رزمایش فاطمی به حدود ۲۵ درصد از این گروه‌ها فراخوان داده شد و حدود شش هزار نفر اکنون فعال هستند.

مسؤول جهادگران لرستان با اشاره به اینکه جهادگران در۱۰ کارگروه در این ایام پای کار هستند، بیان کرد: این گروههای جهادی در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، مدرسه‌سازی، آبرسانی، واکسیناسیون دام و طیور، آموزشی و فرهنگی فعالیت می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه اولویت اول ما محرومیت زدایی است، خاطر نشان کرد: ساخت مسکن محرومین،ایجاد راه در مناطق صعب‌العبور و  آبرسانی از اولویت‌های ما است. 

وی گفت: در زمینه آبرسانی فعالیت گسترده‌ای در سطح استان توسط گروه‌های جهادی انجام شده است که در این هفته افتتاح می‌شوند. 

نقدی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی بر علیه انقلاب فعال است اظهار داشت:  ما باید در مقابل عنوان کردن برخی ضعف‌های انقلاب یا مشکلات مطرح شده هوشمندانه عمل کنیم و به دنبال رفع این مشکلات باشیم، که گروههای جهادی می توانند در این زمینه‌ پای کار بیاییند. 

وی گفت: در حال تهیه بانک اطلاعاتی محرومیت‌زدایی در روستا‌ها توسط گروههای جهادی هستیم تا سریعتر کارها انجام شود.

مسئول مجمع جهادگران لرستان خاطر نشان کرد: اکنون که دولت انقلابی و مردمی روی کار آمده است با کمک مسئولان انقلابی در تلاش برای رفع مشکلات مناطق محروم هستیم. 

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir