رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: جذب پرستاران در دست اقدام است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: جذب پرستاران در دست اقدام است
شناسه خبـر : ۱۱۳۲۵۲ شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت :  نیروهای طرحی کمک قابل توجهی در زمان کرونا به بیماران کووید کرده و قراداد این  نیروها قابل تمدید است.

به گزارشموج خبر لرستان ، دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در نشستی که با جمعی از پرستاران طرحی بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد برگزار کرد گفت : خوشبختانه در حوزهای درمانی استان همکاران خوبی از نیروهای طرحی داریم که همین افراد کمک قابل توجهی در زمان کرونا به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان انجام دادند و در خدمت رسانی به عموم مراجعین به بیمارستانها سنگ تمام گذاشتند، که این قابل تقدیر است.

وی با اشاره به وضعیت استخدامی نیروهای طرحی افزود: با توجه به اینکه کشور و استان در زمان شدت مواجهه شدن با ویروس منحوس کرونا درگیر بودند، همین نیروهای طرحی (پرستاران) با تمام وجود با از خود گذشتگی خدمت شایانی به حوزه درمان کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه وزارت بهداشت حدود ۱۰۰ هزار پرستار و پزشک را در یک آزمون استخدامی رسمی جذب می نماید اظهار داشت : مقدمات اجرای آن در دست اقدام است و به همین منظور نیروهای طرحی که جز خانواده های معظم ایثارگر نبودند، به خاطر رشادت های بی نظیرشان در بحث کرونا، با تمدید قرار داد آنان از ۳ الی ۶ ماه بر آن شده که این افراد را تا آغاز آزمون نگه دارد و قراردادهای آنها را تمدید نماید.

دلفان تصریح کرد : هیچ کدام از مدیران حوزهای درمانی بیمارستان های دولتی استان نباید نیروهای طرحی که در زمان کرونا تا کنون مشغول به فعالیت هستند را اخراج نمایند.

لازم به ذکر است در این نشست هر کدام از نیروهای شاغل طرحی در بیمارستان شهید رحیمی با تقدیر وتشکر از دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به خاطر برگزاری این جلسه و شنیدن دغدغه های پرستاران طرحی و پیگیری جذب این نیروها در وزارت بهداشت، به ارائه دغدغه های خود در خصوص حفظ امنیت شغلی خود اشاره کردند.

48

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir