اختصاص بیشترین اعتبارات راهسازی لرستان به سلسله و دلفان

اختصاص بیشترین اعتبارات راهسازی لرستان به سلسله و دلفان
شناسه خبـر : ۱۱۲۵۵۱ یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بیشترین اعتبارات راهسازی استان به پروژه های این دو شهرستان خبر داد.

به گزارشموج خبر لرستان ، دکتر یحیی ابراهیمی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه راه حوزه انتخابیه خود بهموج خبر گفت : در این مدت طبق اسناد موجود خط راه آهن خرم آباد الشتر به نورآباد و جاده فیروز آباد به نورآباد و نورآباد بسمت هرسین را پیگیری کردیم .
وی افزود : طرح جاده نورآباد به هرسین زیر نظر شرکت ساخت و توسعه راههای کشور به پیمانکار واگذار شد و ۱۰ کیلومتر از آن راه شکافی شده و این مقدار نیز آسفالت گردید اما مابقی کار بعلت نبود اعتبار کافی متوقف و خاتمه پیمان داده شد.
نماینده مردم سلسله و دلفان همچنین به اخذ اعتبار از معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راههای کشور پرداخت و ادامه داد: طی مکاتباتی که با خادم معاون وزیر داشتیم شرایط حساس پروژه های شهرستان را تشریح و خواستار اخذ اعتبار جهت تکمیل آنها شدیم که بدنبال پیگیری ها با مساعدت خادم مبلغ ۷ میلیارد تومان به پل کاکارضا، ۵ میلیارد تومان زیرگذر فیروزآباد و ۵ میلیارد تومان به جاده الشتر فیروز آباد تخصیص داده شد .
ابراهیمی تصریح کرد: با ابلاغ این اعتبارات پل کاکارضا و زیرگذر فیروزآباد تکمیل گردید و چهار و نیم کیلومتر از جاده الشتر به فیروز آباد نیز تکمیل و آماده آسفالت گردید .
این نماینده مجلس با انتقاد از برخی شایعات در خصوص تخصیص اعتبارات بیشتر به برخی شهرستانها در نتیجه رایزنی برخی نماینده ها گفت : کل اعتبارات تخصیص یافته به الیگودرز ۲۵۰ میلیارد تومان است که البته راههای روستایی این شهرستان بسیار وسیع است اما با پیگیری هایی که ما داشتیم در حوزه انتخابیه مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به تونل اسپج و ۱۵۰ میلیارد تومان به کریدور نورآباد به هرسین تخصیص یافت .
دکتر یحیی ابراهیمی با بیان اینکه بیشترین اعتبارات راهسازی مربوط به حوزه انتخابیه اش است اظهار داشت: علاوه به اعتباراتی که به برخی پروژه ها تخصیص و ابلاغ گردید در مجموع و صرفا جهت تکمیل تونل اسپج و جاده نورآباد ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تعلق گرفت که در استان بیشترین اعتبارات راهسازی به این دو شهرستان تعلق گرفته است.
وی خطاب به موکلین خود در حوزه انتخابیه اش بیان داشت : بعنوان یک شهروند از مردم تقاضا دارم مطالبه گر حقوق خود از نماینده ها باشند چرا که نماینده ها به مشورت مردم نیاز دارند و با مشارکت در حل مشکلات، همراه و همگام با نمایندگان خود باشند .
عضو مجمع نمایندگان استان لرستان همچنین مطالبه اصلی مجمع و مردم استان از رییس جمهور را حق آبه استان دانست و تصریح کرد: در طول چهار سال دولت رییسی حق آبه کشاورزان این استان بایستی پرداخت شود
ابراهیمی افزود : کشاورزان ما در استان خود از کشت برنج و سیب زمینی منع میشوند اما آب این استان به خوزستان می رود و کشاورزان خوزستانی نسبت به کشت برنج اقدام می کنند و این ظلم بزرگ در حق کشاورزان لرستان است و بایستی شخص رییس جمهور این مطالبه مردم استان را محقق نماید.
48

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir