دستگاه‌های فرهنگی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وارد میدان شوند

دستگاه‌های فرهنگی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وارد میدان شوند
شناسه خبـر : ۱۱۱۸۱۹ شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

گروه استانها- نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جایگاه فعلی نیروی انتظامی در استان  از جهت سازمانی نیازمند ارتقاء است گفت: لازم است برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همه دستگاه‌های فرهنگی وارد میدان عمل شوند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با جانشین فرمانده کل انتظامی کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد با بیان اینکه با تشکیل نظام جمهوری اسلامی زمینه برای عبودیت بندگان خدا و اعمال صالح فراهم شده است اظهار داشت: بخشی از حاکمیت بر عهده نیروهای مسلح است و نیروی انتظامی تنها نیرویی است که در همه جا حضور دارد و وظایف وسیع و گسترده ای به این نهاد محول شده است

وی افزود: به تعبیرامام علی (ع) نیروهای مسلح قلعه و دژمستحکم مردم ، مایه زینت برای حاکمان هستند برهمین اساس امور اصلاح نمی شود مگر با داشتن یک نیروی انتظامی مقتدر و اهل اقدام در راستای مقابله با هنجارشکنان و اراذل و اوباش که خوشبختانه در استان لرستان نیروی انتظامی اقدامات بسیار خوبی انجام شده و با حضور سردار الهی در لرستان نیرو و انرژی مضاعفی به مجموعه نیروی انتظامی استان تزریق شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه موقعیت استان لرستان یک موقعیت خاص است و در امنیت خود و استانهای همجوار بسیار تاثیر گذار است  عنوان کرد: مردم استان لرستان همگام با پیروزی  انقلاب اسلامی و پیش از آن نیز نسبت به راه و حرکت امام راحل وفادار بودند و پس از پیروزی انقلاب نیز در آن آشوب‌ها و فتنه های داخلی  تا  8 سال دفاع مقدس در کلیه عرصه ها حضور فعال داشتند به همین منظور حفظ امنیت استان لرستان  امر بسیارمهمی است.

وی بیان کرد:  امیدواریم از جهت امکانات کمی و کیفی به نیروی انتظامی استان لرستان توجه ویژه شود و جایگاه فعلی نیروی انتظامی در استان  از جهت سازمانی نیازمند ارتقاء است  چرا شرایط استان لرستان در مقایسه با استان‌های دیگر ویژه‌تر است  به همین منظور ارتقاء نیروی انتظامی در استان لرستان برای  امنیت پایدار و امنیت اخلاقی  بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه، گفت: کار امروز مجموعه انتظامی بستر سازی زمینه ظهور ولی عصر(عج) است و برخورد قاطع پلیس با مجرمان و حفظ احترام شهروندان باعث شده که پلیس به عنوان نیرویی مقتدر شناخته شود.

وی بر لزوم حمایت های قانونی از پلیس تاکید کرد و تصریح کرد: الحمدلله پلیس در مقابله با قاچاق سلاح، برخورد با اراذل و اوباش و سارقان موفق عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان  با بیان اینکه در ریشه کنی آسیب های اجتماعی بایستی هوشمندانه عمل کرد، خاطرنشان کرد: لازم است برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی همه دستگاه های فرهنگی وارد میدان عمل شوند.

انتهای پیام/645/ی

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir