جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: در برخورد با اراذل و اوباش تعارف نداریم

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: در برخورد با اراذل و اوباش تعارف نداریم
شناسه خبـر : ۱۱۱۸۱۲ شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

گروه استانها- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در برخورد با اراذل و اوباش تعارف نداریم، گفت: هنجارشکنان باید با دیدن پلیس لرزه بر اندامشان بیفتد و احساس نا امنی کنند.

ه گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سردار قاسم رضایی ظهر امروز در دومین جلسه قرارگاه نوروزی لرستان در خرم آباد، با بیان اینکه  انضباط، قاطعیت، مهربانی و اقتدار از مهمترین ویژگی های رفتاری پلیس جامعه اسلامی است، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح، عظمت خود را تنها با قدرت سلاح نشان نمی دهند و در کنار اقتدار نظامی، این اقتدار معنوی و بصیرت وابسته به نیروی محوری ایمان است که در اخلاق و رفتار آنان در انجام مأموریت های مختلف جلوه گری می کند.

وی افزود: امنیت و آرامش شهروندان مهمترین هدف طرح های نوروزی پلیس است و در ایام نوروز اگر در مسیر خدمتگزاری به شهروندان گام برداریم، باید روحیه ایثارگری و جهادی داشته باشیم تا بتوان با این روحیه خدمت رسانی را دو چندان کنیم.


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه الهی بوده و بر همگان واجب است، عنوان کرد: احیاء فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر زمینه سلامت اجتماعی است و وجود این دو فریضه الهی نقشی اساسی در بر قراری نظم و امنیت اجتماعی دارد .

وی  با بیان این که هنجارشکنان باید با دیدن پلیس، لرزه به اندامشان بیفتد و احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس به آرامش برسند، بیان کرد: برخورد با اراذل و اوباش خط قرمز پلیس و در این زمینه  با هیج کس تعارف ندارد.

انتهای پیام/645/ی

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir