بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد راه اندازی شد

بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد راه اندازی شد
شناسه خبـر : ۱۱۰۵۴۲ سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

خرم‌آباد - بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد روز سه‌شنبه همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور استاندار لرستان بهره برداری شد.

به گزارش موج خبر "فرهاد زیویار" روز سه شنبه در آئین بهره برداری از مرکز تخصصی زنان و زایمان بیمارستان شهید رحیمی بیان کرد: این مرکز با ظرفیت ۳۰ تخت در سه بخش حاملگی پرخطر، جراحی زنان و اتاق زایمان طبیعی مطابق با استانداردهای جهانی در بیمارستان شهید رحیمی بهره برداری شد.

وی افزود: یکی از شاخص های بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی مرگ مادران باردار است که در این راستا دپارتمان زنان و زایمان با تجهیزات روز دنیا با اعتبار ۶ میلیارد تومان و ۲ هزار و ۱۰۰ متر زیربنا در بیمارستان شهید رحیمی راه اندازی شده است.

وی در خصوص افزایش تخت های بیمارستانی استان بیان کرداظهار داشت: در راستای افزایش تعداد تخت های بیمارستانی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است و با توجه به مصوبات سفر آمار استان در طی سال های گذشته به استانداردهای کشوری خواهد رسید.

قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پنج بیمارستان با ظرفیت ۳۶۰ تخت در لرستان وجود داشت که اکنون این تعداد به۲۸ بیمارستان با ظرفیت چهار هزار و ۳۴۲ تخت رسیده است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir