فداکاری پرستاران در ایام کرونا قابل تقدیر است

فداکاری پرستاران در ایام کرونا قابل تقدیر است
شناسه خبـر : ۱۰۸۶۱۷ سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

خرم‌آباد - امام جمعه نورآباد دلفان گفت: فداکاری کادر درمان به ویژه پرستاران در ایام شیوع کرونا در ذهن مردم ایران باقی می‌ماند و قابل تقدیر است.

به گزارش موج خبر حجت الاسلام یوسف خانی روز سه‌شنبه در آیین دیدار و تجلیل از پرستاران بیمارستان ابن سینای نورآباد افزود: امروز پرستاران در چشم مردم از همیشه عزیزتر و شرافتمندتر شده اند.

وی با بیان اینکه تلاش برای کاهش آلام مردم جزو زیباترین رفتارهای انسانی است ادامه داد: مردم و مسوولان باید خالصانه از صبر انقلابی خانواده کادر درمان تشکر کنند.

وی اظهار داشت: تعبیر فرشته رحمت و ملائکه آسمانی در مورد سپید پوشان سخت کوش پرستاری از جانب رهبر حکیم انقلاب اسلامی مدال پر افتخاری برای این قشر است چراکه روح و جسم مریض را حیات بخشیده و سلامتی را به مردم هدیه می دهند.

امام جمعه نورآباد خاطرنشان کرد: کادر درمانی کشور به عنوان مدافعان سلامت، در خط مقدم مقابله با کرونا و مواسات کریمانه، نمره مطلوبی گرفتند و بی تردید وجدان عمومی در برابر آنان متواضع است و مردم به وجود آنان افتخار می کنند.

فرماندار دلفان نیز در این آیین با تجلیل از نقش پرستاران در دوران کرونا اظهار داشت: ایثارگری پرستاران در این دوران سخت فراموش نخواهد شد و فداکاری آنان در تاریخ ماندگار است.

نورالدین درمنان ادامه داد: پرستاری یکی از مشاغل سخت و پر زحمت است که باید به مشکلات و دغدغه های این قشر توجه بیشتری شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir