تیم دو و میدانی خرم‌آباد در مسابقات بین المللی لهستان شرکت می‌کند

تیم دو و میدانی خرم‌آباد در مسابقات بین المللی لهستان شرکت می‌کند
شناسه خبـر : ۱۰۸۵۶۹ یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

خرم‌آباد - مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: تیم دو و میدانی این باشگاه اسفندماه امسال به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین المللی لهستان شرکت می‌کند.

ایرج سپهوند روز یکشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار کرد: تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۱۲ ورزشکار و مربی در رشته های مختلف به عنوان نماینده ایران در رقابت های بین المللی لهستان حضور خواهد داشت.

وی گفت: حدود سه سال از فعالیت باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گذرد و در این مدت عناوین مختلفی در بخش تیمی و انفرادی با ثبت رکوردهای بسیار در مسابقات قهرمانی دو و میدانی باشگاه‌های کشور حاصل شده است و با توجه به شرایط، خوشبین هستیم که این افتخارات ادامه‌ داشته باشد.

وی افزود: امسال در تمامی رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی مختلف عنوان نخست را کسب کرده‌ایم و علاوه بر قهرمانی به دنبال پشتوانه‌سازی و کشف استعدادها نیز هستیم.

سپهوند با اشاره به برگزاری نخستین مرحله از اولین دوره مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور گفت: این رقابت ها هفته گذشته در بخش مردان در ورزشگاه چوگان شهدای تهران با حضور ۱۳ تیم برگزار شد که تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با اقتدار در جایگاه نخست ایستاد و ذوب‌آهن اصفهان و مس سونگون ورزقان نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد افزود: این رقابت‌ها در بخش بانوان هم برگزار شد که پلیمر عنوان قهرمانی را کسب کرد و استارسازه مشهد و مقاومت بسیج تهران نیز دوم و سوم شدند.

سپهوند همچنین به برگزاری رقابت های باشگاهی کشور اشاره کرد و ادامه داد: در مرحله اول به میزبانی تهران، تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد، تبریز، و ذوب آهن مقام های برتر را کسب کردند و در مرحله دوم به میزبانی تبریز تیم پلیمر خلیج فارس اول شد و تیم های ذوب آهن اصفهان و مس سونگون ورزقان دوم و سوم شدند.

وی گفت: در رقابت های پیاده روی آقایان نیز تیم های ذوب آهن، پلمیر خلیج فارس و همدان اول تا سوم شدند.

به گفته سپهوند ورزشکاران باشگاه دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۱۴ دی ماه نیز در اردوی انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت های آسیایی قزاقستان حضور خواهد داشت.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir