استاندار: رعایت نکات بهداشتی در اصناف و مدارس سمنان با قدرت ادامه یابد

استاندار: رعایت نکات بهداشتی در اصناف و مدارس سمنان با قدرت ادامه یابد
شناسه خبـر : ۱۰۷۸۵۲ شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

سمنان-ایرنا- استاندار سمنان گفت: بازدید و نظارت ها در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در استان به خصوص در حوزه مدارس و اصناف با قدرت ادامه یابد.

به‌ گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا که در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری برگزار شد، افزود: در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف و کسبه، نظارت ها و بازدیدها به صورت مستمر و جدی ادامه دار باشد و در صورت تداوم و تکرار رعایت نشدن دستورالعمل ها از سوی اصناف متخلف، برخورد جدی و پلمب صورت گیرد.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که شرایط تزریق واکسن را دارا هستند و هنوز دریافت نکردند، حتما نسبت به دریافت واکسن اقدام‌ کنند. 

هاشمی اظهار داشت: در حوزه روستایی اقدام‌های لازم برای تزریق حداکثری واکسیناسیون کرونا در دستور کار قرار گیرد و پوشش ضریب واکسیناسیون تقویت شود. 

وی اضافه کرد: در حال حاضر از هشت شهرستان استان، ۲ شهرستان شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی، شهرستان های سمنان، گرمسار، سرخه، مهدیشهر در وضعیت رنگ بندی کرونایی زرد و شهرستان‌های آرادان و میامی در رنگ آبی است. 

هاشمی خاطرنشان کرد: در حوزه شهری و روستایی برای مراقبت از سلامت دانش آموزان، بازدید های سر زده از مدارس در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن‌ ماسک در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه سلامت مردم از اولویت هاست و در این خصوص با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: به منظور رعایت بیشتر نکات بهداشتی و تزریق واکسن، صدا و سیما بیش از گذشته اقدامات را تقویت نماید و برنامه های ویژه در این خصوص در دستور کار قرار دهد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir