شهردار خرم‌آباد از دفتر خبرگزاری مهر لرستان بازدید کرد

شهردار خرم‌آباد از دفتر خبرگزاری مهر لرستان بازدید کرد
شناسه خبـر : ۱۰۷۶۵۵ یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲

شهردار خرم‌آباد روز یکشنبه از دفتر موج خبر لرستان بازدید کرد و در جمع خبرنگاران موج خبر و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی پیرامون مسائل و مشکلات شهر خرم‌آباد گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، امروز یکشنبه سعید فتوحی شهردار خرم آباد به همراه رضا طولابی مدیر روابط عمومی شهرداری خرم آباد ضمن حضور در دفتر موج خبر لرستان با خبرنگاران موج خبر به گفتگو پرداختند.

در این نشست که با حضور حجت الاسلام محمد علی نیا مدیر تبلیغات اسلامی خرم آباد، سجاد امیری معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی لرستان و دیگر مسئولان تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد؛ پیرامون مسائل و مشکلات شهر خرم آباد، تعامل با نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای برای ارتقای شهر خرم آباد بحث و گفتگو شد.

سعید فتوحی شهردار خرم آباد در این دیدار با اشاره به بازدید از دفاتر خبرگزاری‌های رسمی در لرستان گفت: نیاز است که با رسانه‌های شناسنامه دار استان ارتباط داشته باشیم و یک تعاملی برای کمک به شهر و برون رفت از مشکلات، شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه شهر خرم آباد به لحاظ زیرساخت‌ها و مبلمان شهری واقعاً ضعیف است، تصریح کرد: نزدیک به ۲۰ سال سابقه کار در شهرداری را دارم و عمدتاً هم کار اجرایی داشته‌ام و می دانم مشکل شهر چیست و به کدام مسائل و مشکلات باید ورود کنیم تا کمبودها را حل و فصل کنیم.

شهردار خرم آباد با تاکید بر اینکه بیشترین مشکلات ما به مباحث مالی برمی گردد، افزود: شهرداری خرم آباد یکی از ضعیف‌ترین شهرداری کشور به لحاظ مالی و بودجه‌ای است و مرکز استانی با این بودجه نمی‌تواند به آنچه که مد نظر است برسد و بتواند آنگونه که انتظار می‌رود به شهروندان خدمت رسانی کند.

فتوحی یادآور شد: اما با همین محدودیت‌های مالی و اعتباری هم می‌توان مشکلاتی را حل کرد و شهر را سامان داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر تعامل با دیگر دستگاه‌ها نباشد و کار گروهی انجام نگیرد، خروجی لازم را نخواهد داشت، لذا تعامل سازنده با نهادهای مختلف را پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم مسائل شهر خرم آباد به خوبی حل کنیم.

براساس این گزارش، در ادامه این دیدار مسائل زیرساختی، فرهنگی، زیباسازی و… شهر خرم آباد مورد بحث قرار گرفت که مشروح آن در موج خبر منتشر خواهد شد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir