۴۸۸ پرونده شکایت کارگری از کارفرما در بروجرد بررسی شد

۴۸۸ پرونده شکایت کارگری از کارفرما در بروجرد بررسی شد
شناسه خبـر : ۱۰۶۳۴۲ سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

بروجرد - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: ۴۸۸ پرونده شکایت کارگری از کارفرما در ۶ ماهه نخست امسال توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بررسی شد.

"عبدالعلی گیوه کی " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار موج خبر افزود: در ۶ ماهه امسال یک هزار و ۷۵۰ نفر در راستای تکریم مراجعان و پاسخگویی به ارباب رجوع در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات رسانی شده اند.

وی اظهار داشت: همچنین در ۶ ماهه امسال تعداد ۴۵۰ مورد بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار به منظور نظارت بر حسن اجرای مقررات قانون کار انجام شد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بیان کرد: طی ۶ ماهه امسال تعداد ۱۳۷ مورد تقاضای بازنشستگی کارگران در مشاغل سخت و زیان آور بررسی شده است.

گیوه کی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۴۱ نفر اشتغال بکار متقاضیان کار از طریق کاریابی ها انجام و به تعداد ۴۵۰ نفر پرداخت مقرری بیمه بیکاری صورت گرفت.

وی با اشاره به به اینکه در ۶ ماهه امسال پنج تعاونی جدید در بروجرد تشکیل شده است، ادامه داد: ۳۵ فرصت شغلی جدید نیز توسط این تعاونی‌ها ایجاد شده است.

رییس ادره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همچنین در این مدت آموزش ترویج تعاون برای ۴۰۰ نفر ساعت در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تشکیل شد.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir